• slide-1.png
  • slide-2.png
  • slide-3.png
  • slide-4.png
  • slide-5.png

Kentekenverlichtinghouder Accent LC bewerken

  • Rayner
  • Onderwerp Auteur
  • New Member
  • New Member
Lees meer
7 jaren 7 maanden geleden #24690 door Rayner
Ik zou graag het onderdeel op de onderstaande foto willen strak maken en in dezelfde kleur als mijn auto hebben. Als ik het logo eruit wip zit er een uitsparing en 2 gaatjes die de logo op zijn plek houden. Hoe is dit strak te krijgen?
Ik ben bang dat wanneer ik het dicht plamuur deze al gauw gaat barsten vanwege het sluiten van de kofferbak. En iedereen die een accent heeft die weet dat dat bijna nooit op de eerste poging lukt :P Wat raden jullie aan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 7 maanden geleden #24692 door Patrick27
Aanraden: laten zitten van het logo eraf halen, en dan de rest spuiten in de kleur van uw auto. Daarna logo er weer terug op zetten. :P

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Rayner
  • Onderwerp Auteur
  • New Member
  • New Member
Lees meer
7 jaren 7 maanden geleden #24700 door Rayner
Haha nee man. Ik wil niet dat mensen kunnen zien dat het een Hyundai is van vanachter! Had ik ook met m'n 306 Xsi. Leek vanachter gewoon op een standaard 306 tot je gas gaf. :lol:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 7 maanden geleden #24702 door Tucson V60

Rayner schreef : Haha nee man. Ik wil niet dat mensen kunnen zien dat het een Hyundai is van vanachter! Had ik ook met m'n 306 Xsi. Leek vanachter gewoon op een standaard 306 tot je gas gaf. :lol:



:woohoo: ik zou trots zijn op mijn Hyundai :whistle:

Volvo V60 T6 3.0 6cyl AWD(2011)Summun, Heico tuned 340PK-520Nm, (K&N filter)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 7 maanden geleden #30512 door Chemical_Dude
Is het een idee om het geheel te plastidippen in de kleur van de auto? Ok logo is nog aanwezig, maar doordat het 1 geheel in kleur wordt, valt het minder op


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.