Forum

Meer onderwerpen »

Forum Zoeken

Trefwoord
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

-Vul je chassisnummer in op je profiel: hyundaiclubholland.nl/index.php?option=com_co...r&view=userdetails&Itemid=1804
Of geef je chassisnummer op in het forum(geen voorkeur)
- Als iemand je vraagt bepaalde handelingen te doen , doe dat dan en geef gericht antwoord terug.
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

Voldoe je niet aan bovenstaande kan het gebeuren dat er geen antwoord op je vraag gegeven wordt.
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Vervangingscontactslot en sleutel...maar dan. (Hyundai i20/2012) 03 apr 2021 14:33 #43851

• I20 hie en doa
  • I20 hie en doa's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • I20
  • Ontvangen bedankjes 0
Beste Hyundai kenners.Lang verhaal kort.. Cilinderslotje in het contactslot van de i20 uit 2012 is helemaal gaar.. Helaas is een dergelijk cilinderslotje niet te vindenDan maar een contactslot met sleutel van de autosloop aangekocht. En natuurlijk gaat dat gaat allemaal lekker smooth maar starten doet ie dus niet.Dat ronde zwart plastic ringding (zie foto) samen icm de autosleutels is wss de reden van het niet starten(transponder/chip/stratonderbreker/idunno).. Als ik de oude ring aansluit en de oude sleutel in de buurt heb en ik draai het nwe contactslot met behorende sleutel om dan is het meteen starten.Hoe leer ik de/het nieuwe sleutel/contactslot in ? Nergens vind ik een gids of handleiding op het internet...Vandaar mijn hoop gevestigd op andere Hyundai Rijders liefhebbers.Vergeef met het ontbreken van de juiste benamingen. Just noobing around.En uiteraard kan ik naar de garage gaan en wat euros achterlaten. Dat zal er wellicht van komen maar niet totdat ik zelf eea geprobeerd heb.Alle hulp is welkom.Ik verneem graag Groetjes JAck

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Vervangingscontactslot en sleutel...maar dan. (Hyundai i20/2012) 03 apr 2021 16:51 #43857

• TucsonV6
  • TucsonV6's Profielfoto
  • Moderator
  • Moderator
  • Tucson 2.7 V6 - 2005
  • Ontvangen bedankjes 691
Zou toch maar even naar de garage gaan zodat ze de apparatuur hier aan kunnen zetten. Je was al voordelig uit met het slot dus.......en stel u zelf ook even voor.

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Hyundai TusconV6 2.7 '05(huidig);Hyundai Getz 1.1 '05(huidig); Zelfbouw Hi-End Tube Amplifier Class A(zie foto), Sony ES Vintage apparatuur, Hiseeu Europe BV camera systemen.

Vervangingscontactslot en sleutel...maar dan. (Hyundai i20/2012) 04 apr 2021 08:15 #43859

• I20 hie en doa
  • I20 hie en doa's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • I20
  • Ontvangen bedankjes 0
Bedankt voor de.input..
Ik heb t opgelost.....
Die oplossing had ik gehoopt hier te vinden.

Toch bedankt voor de "feedback".

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.322 seconden
cpr certification online
cpr certification onlinecpr certification online

Copyright © Hyundai Club Holland 2012-2021. All Rights Reserved. Hyundai Club Holland is geen onderdeel van het merk Hyundai.