- Ontvangen bedankjes 0
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
EV lampje van Tucson hybrid brand niet meer
- Zoef57
- Onderwerp Auteur
- New Member
Minder
Lees meer
1 jaar 1 maand geleden - 1 jaar 1 maand geleden #53434
door Zoef57
EV lampje van Tucson hybrid brand niet meer werd gestart door Zoef57
Hallo
sinds vanmorgen merk ik dat het EV lampje van mijn Tucson Hybrid niet meer aan gaat als ik het gaspedaal loslaat, wat voorheen wel altijd aanging. Als ik de auto start en wegrij, gaat het lampje wel aan ( en rij dus electrisch ) , maar als ik een keer gas gegeven heb en daarna het gas los laat blijft het uit. Voorheen ging dan het EV lampje wel branden. Als ik dan stop gaat het EV lampje weer aan
Heeft iemand hier ook ervaring mee en weet iemand wat het kan veroorzaken ??
Na enkele weken: in het begin schakelt de electromotor niet in. Als ik even gereden heb, schakelt de electromoter wel weer in en rijd ik dus gewoon electrisch. Waarchijnlijk zo ingesteld door Hyundai
sinds vanmorgen merk ik dat het EV lampje van mijn Tucson Hybrid niet meer aan gaat als ik het gaspedaal loslaat, wat voorheen wel altijd aanging. Als ik de auto start en wegrij, gaat het lampje wel aan ( en rij dus electrisch ) , maar als ik een keer gas gegeven heb en daarna het gas los laat blijft het uit. Voorheen ging dan het EV lampje wel branden. Als ik dan stop gaat het EV lampje weer aan
Heeft iemand hier ook ervaring mee en weet iemand wat het kan veroorzaken ??
Na enkele weken: in het begin schakelt de electromotor niet in. Als ik even gereden heb, schakelt de electromoter wel weer in en rijd ik dus gewoon electrisch. Waarchijnlijk zo ingesteld door Hyundai
Laatst bewerkt 1 jaar 1 maand geleden door Zoef57. Reden: Voortschrijdend inzicht: probleem opgelost !!
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- GerritK
- Senior Member
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 50
1 jaar 1 maand geleden #53446
door GerritK
Beantwoord door GerritK in topic EV lampje van Tucson hybrid brand niet meer
Sinds afgelopen woensdag zelfde. Daarbij de melding: storing hybride systeem. Afspraak b8j garage gemaakt
- hyundai_ego
- Junior Member
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 20
1 jaar 1 maand geleden #53450
door hyundai_ego
in bezit van een Tucson N-Line PHEV Two Tone Sunset Red - Phantom Black (besteld op 4 februari 2022 - geleverd op 6 juni 2023)
Beantwoord door hyundai_ego in topic EV lampje van Tucson hybrid brand niet meer
Heb het zelf één keer meegemaakt. Vond het vreemd dat het EV lampje niet brandde terwijl ik toch wel degelijk elektrisch reed.
Was na enige tijd weer over (weet niet precies wat de daadwerkelijke oplossing was, heb een paar keer geschakeld tussen de verschillende modi) en heb het niet weer gehad. Ook geen foutmeldingen.
Was na enige tijd weer over (weet niet precies wat de daadwerkelijke oplossing was, heb een paar keer geschakeld tussen de verschillende modi) en heb het niet weer gehad. Ook geen foutmeldingen.
in bezit van een Tucson N-Line PHEV Two Tone Sunset Red - Phantom Black (besteld op 4 februari 2022 - geleverd op 6 juni 2023)