• slide-1.png
  • slide-2.png
  • slide-3.png
  • slide-4.png
  • slide-5.png
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

EV lampje van Tucson hybrid brand niet meer

• Zoef57
  • Onderwerp Auteur
  • New Member
  • New Member
Lees meer
1 jaar 1 maand geleden - 1 jaar 1 maand geleden #53434 door Zoef57
Hallo

sinds vanmorgen merk ik dat het EV lampje van mijn Tucson Hybrid niet meer aan gaat als ik het gaspedaal loslaat, wat voorheen wel altijd aanging. Als ik de auto start en wegrij, gaat het lampje wel aan ( en rij dus electrisch ) , maar als ik een keer gas gegeven heb en daarna het gas los laat  blijft het uit. Voorheen ging dan het EV lampje  wel branden.  Als ik dan stop gaat het EV lampje weer aan

Heeft iemand hier ook ervaring mee en weet iemand wat het kan veroorzaken ??

Na enkele weken: in het begin schakelt de electromotor niet in. Als ik even gereden heb, schakelt de electromoter wel weer in en rijd ik dus gewoon electrisch.  Waarchijnlijk zo ingesteld door Hyundai
Laatst bewerkt 1 jaar 1 maand geleden door Zoef57. Reden: Voortschrijdend inzicht: probleem opgelost !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
1 jaar 1 maand geleden #53446 door GerritK
Sinds afgelopen woensdag zelfde. Daarbij de melding: storing hybride systeem. Afspraak b8j garage gemaakt 

Lees meer
1 jaar 1 maand geleden #53450 door hyundai_ego
Heb het zelf één keer meegemaakt. Vond het vreemd dat het EV lampje niet brandde terwijl ik toch wel degelijk elektrisch reed.
Was na enige tijd weer over (weet niet precies wat de daadwerkelijke oplossing was, heb een paar keer geschakeld tussen de verschillende modi) en heb het niet weer gehad. Ook geen foutmeldingen.

in bezit van een Tucson N-Line PHEV Two Tone Sunset Red - Phantom Black (besteld op 4 februari 2022 - geleverd op 6 juni 2023)