- Ontvangen bedankjes 0
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Downhill Break assist klapt eruit, remlichten doen het niet meer (nu 4e keer)
- SimonSchoonen
- Onderwerp Auteur
- New Member
Minder
Lees meer
10 maanden 2 uren geleden #54900
door SimonSchoonen
Beantwoord door SimonSchoonen in topic Downhill Break assist klapt eruit, remlichten doen het niet meer (nu 4e keer)
Dank je, ik laat de oplossing maken even over aan de garage - de kennis die je noemt gaat mijn pet te boven. We gebruiken de trekhaak alleen voor fietsendrager en dan vrijwel alleen in de zomer. Die opmerking over aftakking en massa vind ik ook nog wel een goede tip om naar te laten kijken. Er zit inderdaad een sticker, maar die had geen referentie met de afbeelding die eerder is doorgestuurd, die Module 1 stond er wel.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- SimonSchoonen
- Onderwerp Auteur
- New Member
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
8 maanden 2 weken geleden #55426
door SimonSchoonen
Beantwoord door SimonSchoonen in topic Downhill Break assist klapt eruit, remlichten doen het niet meer (nu 4e keer)
Beste,
even een update. Afgelopen vrijdag is de auto naar de hyundai dealer geweest. Ze hebben daar de trekhaakelectra losgekoppeld, waarna het euvel bleef bestaan (tot meerdere keren toe). De zekering die er uitsprong was trouwens een zekering onder de motorkap, niet die naast het stuur.
Uiteindelijk hebben ze de ABS pomp losgekoppeld en opnieuw gemonteerd, waarna het euvel wegbleef. Garage gaf aan dat als het nu terug zou komen, dat het mogelijk in de ABS pomp zou zitten en dat er een storing of los iets zou zijn. Aftermarket ABS pomp zou 1500 euro kosten, met montage richting 2000 euro.
Als ik online kijk, zie ik hele andere prijzen - heb trouwens nog een beetje een unheimlich gefuhl dat we/ze nog niet 100% weten wat er aan de hand is. Als morgen de zekering er weer uitklapt weet ik toch niet wat ik moet doen.....Bestaat er ook nog een refurbished ABS pomp die minder zou kosten? De dealer zet die er natuurlijk niet in, maar 2000 euro is ook veel geld.
grt.
Simon
even een update. Afgelopen vrijdag is de auto naar de hyundai dealer geweest. Ze hebben daar de trekhaakelectra losgekoppeld, waarna het euvel bleef bestaan (tot meerdere keren toe). De zekering die er uitsprong was trouwens een zekering onder de motorkap, niet die naast het stuur.
Uiteindelijk hebben ze de ABS pomp losgekoppeld en opnieuw gemonteerd, waarna het euvel wegbleef. Garage gaf aan dat als het nu terug zou komen, dat het mogelijk in de ABS pomp zou zitten en dat er een storing of los iets zou zijn. Aftermarket ABS pomp zou 1500 euro kosten, met montage richting 2000 euro.
Als ik online kijk, zie ik hele andere prijzen - heb trouwens nog een beetje een unheimlich gefuhl dat we/ze nog niet 100% weten wat er aan de hand is. Als morgen de zekering er weer uitklapt weet ik toch niet wat ik moet doen.....Bestaat er ook nog een refurbished ABS pomp die minder zou kosten? De dealer zet die er natuurlijk niet in, maar 2000 euro is ook veel geld.
grt.
Simon
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.