- Ontvangen bedankjes 0
Fluitgeluid van H1 2500 cc van 163 pk (Bouwjaar 2011)
- Boyke
- Onderwerp Auteur
- New Member
Minder
Lees meer
2 maanden 2 dagen geleden #56744
door Boyke
Fluitgeluid van H1 2500 cc van 163 pk (Bouwjaar 2011) werd gestart door Boyke
Dag allemaal,
Ik ben een trotse eigenaar van een H1 163 pk( 153.000 km ) Fluitgeluid komt en gaat terug weg (eventjes)
Dacht eerst aan de turbo maar deze werkt nog perfect. Zou dit van de regeling ( onderdruk regeling ) kunnen zijn ? met klein gaatje erin?
Bedankt om mij te willen helpen.
Mvg, Boyke.
Ik ben een trotse eigenaar van een H1 163 pk( 153.000 km ) Fluitgeluid komt en gaat terug weg (eventjes)
Dacht eerst aan de turbo maar deze werkt nog perfect. Zou dit van de regeling ( onderdruk regeling ) kunnen zijn ? met klein gaatje erin?
Bedankt om mij te willen helpen.
Mvg, Boyke.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- galaxis
- Platinum Member
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 152
2 maanden 1 dag geleden #56756
door galaxis
Verbruik Ioniq
Mijn Hyundai's
Beantwoord door galaxis in topic Fluitgeluid van H1 2500 cc van 163 pk (Bouwjaar 2011)
Hallo,
Is het alleen bij vollast ? Kan ergens een lek / losse slang zijn in het intercooler trace. Kan ook de visco koppeling zijn van de fan , als ik mij niet vergis wordt de fan aangedreven door een visco koppeling bij een H1 toch ?
Is het alleen bij vollast ? Kan ergens een lek / losse slang zijn in het intercooler trace. Kan ook de visco koppeling zijn van de fan , als ik mij niet vergis wordt de fan aangedreven door een visco koppeling bij een H1 toch ?
Verbruik Ioniq
Mijn Hyundai's
- Boyke
- Onderwerp Auteur
- New Member
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
2 maanden 1 dag geleden #56767
door Boyke
Beantwoord door Boyke in topic Fluitgeluid van H1 2500 cc van 163 pk (Bouwjaar 2011)
Bedankt voor je antwoord.
Het is bij power maar eventjes en dan is het geluid weg en als ik van versnelling verander en terug power vraag is het geluid er terug eventjes.
Het is bij power maar eventjes en dan is het geluid weg en als ik van versnelling verander en terug power vraag is het geluid er terug eventjes.