• slide-1.png
  • slide-2.png
  • slide-3.png
  • slide-4.png
  • slide-5.png

Maximum snelheid in Duitsland

  • Morgoth
  • Onderwerp Auteur
  • Special member ++
  • Special member ++
Lees meer
5 jaren 7 maanden geleden #35406 door Morgoth
Mensen, voor iedereen die nog op vakantie gaat en daarvoor in mijn thuisland Duitsland gaat rijden; let aub even op de geldende maximum snelheid op buitenwegen in Duitsland. Deze is in tegenstelling tot de 80kmh in Nederland in Duitsland 100kmh. Vandaag weer een paar keer in een hele sliert autto's gezeten met helemaal voorop een keurig 80kmh rijdende Nederlander... En als je dan toch bezig bent met de regels in Duitsland: op de snelweg is het gebruikelijk dat je sneller achterop komende achterliggers voorrang verleent, en niet de auto zonder te kijken zo de linker baan op dondert. Al dan niet met caravan.

Kona electric 2019
Na de zomer 2024 een Ioniq 6

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
5 jaren 7 maanden geleden #35412 door Willie Wortel
Beantwoord door Willie Wortel in topic Maximum snelheid in Duitsland
Dank............ zeer nuttig
:--)) :ear:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
5 jaren 7 maanden geleden - 5 jaren 7 maanden geleden #35416 door Krommeister
Beantwoord door Krommeister in topic Maximum snelheid in Duitsland
Leg dan meteen even de Nederlandse verkeersregels even uit hier in Zeeland aan die Deutsche Leute.... 60 waar je 80 mag enz! Op die fiets zijn het al helemaal Kamikaze piloten :unsure:

Ff serieus, als je op vakantie bent, heb je geen haast. Houdt daar als “local” dan gewoon rekening mee. Ik stoor me er niet aan en hou er gewoon rekening mee. Verkeers anticipatie heet dat volgens mij. Welkom in de Europese Unie ;)

PS: Het NL gedeelte (“nur links” volgens onze oosterburen) op onze kentekenplaten mag ook zeer zeker gelden voor onze Oosterburen hoor. Zo zie je Morgoth, “jullie” Duitsers kunnen er in Nederland ook wat van. En dan heb ik het nog niet eens over de bekende kuilen...........
Laatst bewerkt 5 jaren 7 maanden geleden door Krommeister.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
5 jaren 7 maanden geleden - 5 jaren 7 maanden geleden #35424 door Willie Wortel
Beantwoord door Willie Wortel in topic Maximum snelheid in Duitsland
Dank............ ook zeer nuttig
:--)) :ear:
Laatst bewerkt 5 jaren 7 maanden geleden door Willie Wortel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.