• slide-1.png
  • slide-2.png
  • slide-3.png
  • slide-4.png
  • slide-5.png

Navigatie IX35 2010 gecrasht na update

  • Repsol
  • Onderwerp Auteur
  • Senior Member
  • Senior Member
Lees meer
4 jaren 11 maanden geleden #37803 door Repsol
Mijn navi geprobeerd te updaten met de voor mijn IX35 juiste software voor 2019. Echter mislukt. Nu werkt dus niets meer omdat
Update Failed can not copy file (48). Niets meer mee te beginnen. Ik heb orginele software van Hyundai gebruikt.
Uiteraard diverse malen geprobeerd. Ook met verschillende usb sticks, 8 gig en 16 gig.
Geprobeerd weer de software van 2018 er weer op te zetten echter dan zegt het systeem "downgraden niet mogelijk, software op het systeem is nieuwer.

Heeft iemand misschien dit ook meegemaakt en nog een idee of de kennis heeft om het systeem weer aan de gang te krijgen.

Nu heb ik al info dat de interne geheugen module van de LG navigatie van 2010 en 2011 niet al te best was en dat die in het verleden zijn vervangen. En dat het interne geheugen de boosdoener zou zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
4 jaren 11 maanden geleden #37809 door Willie Wortel
Misschien ten overvloede, heb je op ons forum eea nagelezen in de history over (correct) updaten ?
Ik heb zelf mn i40 2 liter een paar keer de kaarten en ook softwarematig bijgewerkt met een illegaal verkregen usb stick van het internet
Met name de kaartenbijwerking duurde een eeuwigheid voor mijn gevoel.
Tips en checks
Heb je de usb stick laten werken met aangesloten acculader en niet onderbroken of tussentijds aan de knoppen gezeten of per ongeluk het contact uit gezet ?
Soms lijkt het of de update niet werkt maar op de achtergrond doet ie het wel, dus niet uitzetten of usb eruithalen totdat je zo n 1.5 a 2 uur hebt laten updaten
Op het laatste scherm zou je dan de vraag krijgen of je opnieuw wilt gaan updaten........... doe dat dus niet want dan ga je weer 1.5 a 2 uur zitten wachten
Ik zou het nog eens proberen

Ps Ik ben gestopt met internet usbstick te kopen en te gebruiken om de HCH club niet in discrediet te brengen by Hyundai Nederland

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Repsol
  • Onderwerp Auteur
  • Senior Member
  • Senior Member
Lees meer
4 jaren 11 maanden geleden #37810 door Repsol
Bedankt voor je reactie Willie Wortel, maar in weet de protocollen van het updaten en ja het gebeurde ook met een lopende motor ect ect

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
4 jaren 11 maanden geleden - 4 jaren 11 maanden geleden #37819 door Warmentuuter
Dat is balen als het updaten verkeerd gaat.
Zelf kan je er weinig meer aan doen om het weer werkend te krijgen.
Zou even de dealer om raad vragen.
Hou er rekening dat ze de radio/navigatie eruit halen en opsturen om de software er weer op te zetten.
Laatst bewerkt 4 jaren 11 maanden geleden door Warmentuuter.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Willie Wortel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
4 jaren 11 maanden geleden #37856 door Bierflesje
Op het forum van gpspower.net heb ik gelezen dat er ook een micro-usb aansluiting op de radio/navigatie zit. Daarvoor moet de radio/navigatie wel worden uitgebouwd.
Je kan op dat forum ook om raad vragen wat er nog te doen is.
Je schijnt op een of andere manier ook bij het operating systeem, Windows CE, te kunnen komen en dan de programma bestanden kopiƫren.

Ik wens je veel succes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Willie Wortel, Repsol

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Repsol
  • Onderwerp Auteur
  • Senior Member
  • Senior Member
Lees meer
4 jaren 10 maanden geleden #37939 door Repsol
Blij mens aan deze kant, heb mijn navigatie systeem weer aan de praat gekregen dank zij een bestand van Bierflesje, :--)) :ear: :hlogo:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Willie Wortel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.