• slide-1.png
  • slide-2.png
  • slide-3.png
  • slide-4.png
  • slide-5.png

2021 Wintercheck Alliance - Kwikfit

Meer
5 jaren 4 dagen geleden #42946 door Willie Wortel
Vorige week, kreeg ik de "gratis" Kwikfit wintercheck van Alliance direct

Was weer om te lachen, mocht voor de deur meekijken maar niet binnen komen want......o o Corona, iedereen liep zo naar binnen leveranciers ed maar je klant stop je in een hokje met mondkapje op :woohoo:

De uitslag :evil:
Accu was niet zo vol 12,44 en het bijladen 13,86 ook niet zo goed yutdraai van de tester
(accu 1 maand oud zelf vervangen natuurlijk) ( dynamo halfjaar oud niks mis mee)
Hyundai heeft een laadsensor en houdt dit kunstmatig laag als het niet nodig is

Mijn gecupte banden werden afgekeurd met resultaat een offerte van 550 euro voor vredesteins,
echter men vergat.... arbeidsloons... vervanging ventielen afvoer oude banden, 4x balanceren maar even,
dat zou ik wel merken als ik terug bij de balie kom om af te rekenen kennelijk
Hartelijk dank voor de check maar ik ga

Aan de overkant 30 meter verder , offerte all in 450 RBS Capelle

Was weer leuk om eens te zien wat ze zoal verzinnen, tot volgend jaar :--)) :hlogo:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: M_25, KonaHybrid-1

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
5 jaren 3 dagen geleden #42955 door e8f88f36608ce9ca43353f860b7f54ba
Je moet ook wel een tikje masochistisch zijn om bij Kwikshit naar binnen te gaan. :P

Nu Seat Arona maar voorheen Kona 2018, I30 2013, I20 2015

Meer
5 jaren 3 dagen geleden #42956 door Willie Wortel
Klopt, maar ik heb er lol an :evil:

Meer
5 jaren 3 dagen geleden #42958 door e8f88f36608ce9ca43353f860b7f54ba
En het bevestigt maar weer eens dat je deze club beter kunt mijden, jouw "gratis" wintercheck kon zo maar eens eindigen met een rekening van boven de 1.000 euro.
Als de banden echt noodzakelijk zijn zou je nog altijd honderden euro's nodeloos aan een accu en dynamo besteden die dan volgend jaar weer "op" zijn in hun ogen.

Nu Seat Arona maar voorheen Kona 2018, I30 2013, I20 2015
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Willie Wortel

Meer
5 jaren 3 dagen geleden - 5 jaren 3 dagen geleden #42960 door Tucson V60
Pruts-Fit is wel het laatste bedrijf waar ik zal komen. Gecupte banden kun je zelf ook voelen door met de vlakke hand over het loopvlak te voelen. Staan de profielen delen hoger(blokken) , zijn ze zichtbaar scheef afgesleten, is de wagen zwaar belast achter dan zijn ze het zeker en anders hoor je het wel.

2013~2021 Tucson V6 2.7 - 2005 (geexporteerd)
2021~heden Volvo V60 T6 3.0 AWD Summun, Heico+K&N intake filter 340PK-520Nm (bwjr 2011)
Laatst bewerkt 5 jaren 3 dagen geleden door Tucson V60.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Willie Wortel

Meer
5 jaren 3 dagen geleden #42961 door Willie Wortel
Toch zit hun wachtkamer vol, meestal met mensen die helemaal geen gevoel hebben voor auto s
en dan val je in handen van Kwikfit praatjes

Voor mij is het vermakelijk wat ze iedere keer verzinnen, over mijn licht gecupte banden had ik eea gevraagd en prompt krijg je dan een vage offerte die buiten de bandenprijs je zult verbazen bij het pinnen van hun eindbedrag

B)