Forum

Meer onderwerpen »

Forum Zoeken

Trefwoord
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Waarom de keuze van huidige auto? 15 jan 2021 17:00 #43056

Gisteren de 2021 Tucson hybride bekeken in Waddinxveen, die zag er super uit.... ook het prijskaartje
behoorlijk aan de prijs en maar 5000 terug voor mijn i40

Beslissing nog even uitgesteld maar wel dichtbij , hij is krachtig en voelt erg bekend aan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Waarom de keuze van huidige auto? 16 jan 2021 14:51 #43063

Ik vindt het nieuwe model ook mooi maar om gelijk zoveel geld neer te tellen, heb ik er niet voor over.
Het is verstandig om even te wachten zodat het nieuwe model al een tijdje in de showroom staan +/-6 maanden dan kunt u waarschijnlijk meer terug krijgen voor de huidige auto.
Omdat het een nieuw model is wat pas in de showroom staat geven ze te weinig terug voor de Hyundai, een andere optie meerderen dealers langsgaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Willie Wortel

Waarom de keuze van huidige auto? 19 jan 2021 14:13 #43101

Ik heb hem genomen omdat volgens Autoweek de beste A segmenter was in die tijd. En de binnenruimte wat een i10 heeft valt ook 100 procent mee. Altijd in een B segmenter gereden. Maar ik merk er niks van dat ik een stap terug heb gezet. Want ik ben uiterst tevreden mee met m'n i10.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Willie Wortel, Warmentuuter

Waarom de keuze van huidige auto? 19 jan 2021 15:52 #43102

• sanookh
  • sanookh's Profielfoto
  • aanwezig
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Tucson N-LINE DCT 1.6 T-GDI
  • Ontvangen bedankjes 23

Willie Wortel schreef : Gisteren de 2021 Tucson hybride bekeken in Waddinxveen, die zag er super uit.... ook het prijskaartje
behoorlijk aan de prijs en maar 5000 terug voor mijn i40

Beslissing nog even uitgesteld maar wel dichtbij , hij is krachtig en voelt erg bekend aan

Tocdh schijnen de prijzen lager te liggen dan bij het oude model las ik in een artikel, maar heb dat verder niet gecontroleerd.

Waarom de keuze van huidige auto? 19 jan 2021 17:34 #43119

De benzine versie is maar 35000
Hybrid toch wel 38000 "and counting "

Laast bewerkt: door Willie Wortel.

Waarom de keuze van huidige auto? 24 jan 2021 12:46 #43175

De eerste auto was een Toyota Corolla KE20 een kleine, betrouwbaar, sportief uitziende auto en dat was ook groot genoeg want we waren maar met z'n tweetjes.
Ondertussen kwam de Corolla KE30 met kort daar op een gezinsuitbreiding. De Corolla werd ingeruild voor een Hyundai Pony XP. Een leuk model en reed ook nog een lekker en vooral de vijfde deur is dan makkelijk voor een jong gezin. Na de Pony kwam er eind jaren 90 een gloednieuwe Excel. Een nieuwe auto rijden dat beviel ook meteen prima. Kleine kinderen worden groter dus de Excel werd ingeruild voor een Matrix. Ontworpen door de huishoudhulp van Pininfarina maar het was wel een heerlijke reisauto. Dat ik net met de Matrix reed kwam ook de nieuwe Tucson uit. Op één slag verliefd op deze auto. Maar goed kinderen worden jong volwassenen dus de Tucson 2.0 kwam er aan. Voordeel was die iedereen ruimte genoeg had en met de vakantie hoefde de niet op een koffertje meer of minder te kijken. En deze auto reed ook nog eens heerlijk. Toch hikte ik tegen het verbruik aan. Vooral toen de benzine prijs de 1.90 aantikte. Het gezin werd ook weer wat kleiner dus de auto ook en kwam de Kia Venga. Een prima auto maar ik miste de service van de Hyundai dealer uit Heerhugowaard. Toch bij de dealer naar binnen gestapt en daar stond net de nieuwe i10. De binnenruimte is prima, leuk aangekleed met accessoires, prima verbruik (de zuinigste die ik ooit gehad hebt) en een proefrit die de doorslag gaf. Tja en we zijn weer met z'n tweetjes. Dus ruimte genoeg ook als er iemand mee wil. En nu rijden we met de i10 premium die rijkelijk voorzien met extra's o.a. stuur en stoelverwarming. Een optie die mist bij de nieuwste i10. Dus die gaat er ook nog even niet komen....... Denk ik.:-)
Een auto kopen is een stukje emotie en in mijn geval hebben we altijd gekeken naar het praktische. De auto heeft zich aangepast aan onze behoefte op dat moment.

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Waarom de keuze van huidige auto? 07 feb 2021 12:26 #43356

• Frysx
  • Frysx's Profielfoto
  • aanwezig
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • IX35
  • Ontvangen bedankjes 3
Reed voor aanschaf IX35 met erg veel plezier in een "zetpil" Citroën Xsara Picasso 1,8. Lelijk, maar heerlijke auto. Alleen in de zomer met de caravan erachter niet fijn. Dus op zoek naar andere, wilde eigenlijk een C4 Picasso 2,0 om allerlei redenen. Deze kreeg echter van de wegenwacht zoveel commentaar op de motor die vaak problemen had met dure reparaties tot gevolg. Over de Hyundai IX35 gaven ze alleen maar jubelende verhalen. Wel eens een stekkertje kapot, maar dat was het dan.
Dus werd het een IX35 2,0. Persoonlijk vind ik het een mooie auto en hij rijdt ook prima. Caravan combinatie moet nog blijken. Moet er alleen nog wel een beetje aan wennen hoe groot ie is.

Waarom de keuze van huidige auto? 23 feb 2021 08:49 #43501

• TucsonV6
  • TucsonV6's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • Tucson 2.7 V6 - 2005
  • Ontvangen bedankjes 678
Als je wat langer rijd in een iets grotere wagen wil je denk ik niet meer terug. Alles is duurder maar daar krijg je ook iets voor terug en misschien heb je zelf ook wensen ;) .

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Hyundai TusconV6 2.7 '05(huidig);Hyundai Getz 1.1 '05(huidig); Zelfbouw Hi-End Tube Amplifier Class A(zie foto), Sony ES Vintage apparatuur.

• Pagina:
  • 1
  • 2

Tijd voor maken pagina: 0.321 seconden
cpr certification online
cpr certification onlinecpr certification online

Copyright © Hyundai Club Holland 2012-2020. All Rights Reserved. Hyundai Club Holland is geen onderdeel van het merk Hyundai.