• slide-1.png
  • slide-2.png
  • slide-3.png
  • slide-4.png
  • slide-5.png

Digitaal Service Paspoort

Meer
4 jaren 3 maanden geleden - 4 jaren 2 maanden geleden #43684 door e8f88f36608ce9ca43353f860b7f54ba
Iemand enig idee waarom ik dat niet meer kan vinden? Kijk ik verkeerd (bij Mijn Hyundai) of is het niet meer mogelijk dit in te zien?

Nu Seat Arona maar voorheen Kona 2018, I30 2013, I20 2015
Laatst bewerkt 4 jaren 2 maanden geleden door e8f88f36608ce9ca43353f860b7f54ba.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
4 jaren 3 maanden geleden #43685 door
Beantwoord door in topic Digitaal Service Paspoort
Boven in de menubalk de optie services en dan in de pulldown staat ie :lol: :lol:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
4 jaren 3 maanden geleden #43687 door e8f88f36608ce9ca43353f860b7f54ba
Daar staat de link naar "mijn Hyundai" bedoel je?
Daar was ik op een andere manier al gekomen, ik zie mijn gegevens, huidige en eerdere Hyundai's en dealergegevens maar niet het digitale service papsoort, oftewel de onderhoudshistorie van mijn auto.
Volgens mij kon je het voorheen op die plek downloaden.

Nu Seat Arona maar voorheen Kona 2018, I30 2013, I20 2015

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
4 jaren 2 maanden geleden - 4 jaren 2 maanden geleden #43754 door e8f88f36608ce9ca43353f860b7f54ba
Op Klacht.nl lees ik nog een gebruiker die dit niet meer kan inzien, zijn dealer weet het ook niet :S
Mijn dealer reageert tot nu toe niet eens op de vraag via het contactformulier.
Kan iemand misschien eens proberen of het bij hem/haar wel werkt? Dan kan ik het bij de komende beurt aankaarten en vermelden dat het echt niet aan mijn instellingen ligt.

Nu Seat Arona maar voorheen Kona 2018, I30 2013, I20 2015
Laatst bewerkt 4 jaren 2 maanden geleden door e8f88f36608ce9ca43353f860b7f54ba.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
4 jaren 2 maanden geleden #43770 door DaxRush
Beantwoord door DaxRush in topic Digitaal Service Paspoort
Gisteren (24-03-2021) Hyundai Motor hierover gebeld. Er blijkt een storing te zijn waardoor men geen inzage meer heeft in het digitaal service report.
Er wordt aan gewerkt! Ik heb tevens gevraagd om op de site een berichtje hierover te plaatsen zodat niet iedereen in het ongewisse wordt gelaten.
Reactie: Ook hier wordt aan gewerkt!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
4 jaren 2 maanden geleden #43771 door e8f88f36608ce9ca43353f860b7f54ba
Ah, dat verklaart het, bedankt!

Nu Seat Arona maar voorheen Kona 2018, I30 2013, I20 2015

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.