- Ontvangen bedankjes 0
Vertel hier je autogeschiedenis
- Willem
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12 jaren 8 maanden geleden - 12 jaren 8 maanden geleden #528
door Willem
Beantwoord door Willem in topic Vertel hier je autogeschiedenis
De auto's die ik gehad heb.
Volvo 440 Turbo '92 (RIP), eerste auto gekocht voor 300 euro
Mercedes 190D '91 (verkocht), gekocht toen ik in Nederland ging wonen maar nog in België werkte.
BMW E21 316 '81 (RIP), gekocht als tweede belastingsvrije auto naast de mazda 323 turbo.
Mazda 323 GTS Turbo '89, vier jaar in mijn bezit geweest en ingevoerd vanuit België na verhuizing naar Nederland, in mei 2012 verkocht wegens goed bod.
Hyundai Lantra Wagon 2.0 automaat '00, sinds mei in ons bezit. Gevonden in Doetinchem en met de trein naar vanuit Tilburg naar de andere kant van het land om de auto op te halen. Voor 60.000 km op de teller en een volledig ingevuld boekje moet je wat over hebben natuurlijk
.
Gr. Willem
Volvo 440 Turbo '92 (RIP), eerste auto gekocht voor 300 euro
Mercedes 190D '91 (verkocht), gekocht toen ik in Nederland ging wonen maar nog in België werkte.
BMW E21 316 '81 (RIP), gekocht als tweede belastingsvrije auto naast de mazda 323 turbo.
Mazda 323 GTS Turbo '89, vier jaar in mijn bezit geweest en ingevoerd vanuit België na verhuizing naar Nederland, in mei 2012 verkocht wegens goed bod.
Hyundai Lantra Wagon 2.0 automaat '00, sinds mei in ons bezit. Gevonden in Doetinchem en met de trein naar vanuit Tilburg naar de andere kant van het land om de auto op te halen. Voor 60.000 km op de teller en een volledig ingevuld boekje moet je wat over hebben natuurlijk

Gr. Willem
Laatst bewerkt 12 jaren 8 maanden geleden door Willem.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kreule
-
- Moderator
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 145
12 jaren 8 maanden geleden #532
door Kreule
V6 - There's no replacement for displacement - V6
Beantwoord door Kreule in topic Vertel hier je autogeschiedenis
Vette auto's, zeg! Vooral die 323, behalve de velgen precies mijn smaak! En een 440, maar niet in de laatste plaats de w124, vind ik er mooie auto's!
(Tilburg - Doetinchem: andere kant van het land? Ben je wel eens in Roodeschool geweest?)
(Tilburg - Doetinchem: andere kant van het land? Ben je wel eens in Roodeschool geweest?)
- Willem
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
12 jaren 8 maanden geleden #535
door Willem
Beantwoord door Willem in topic Vertel hier je autogeschiedenis
Excuses voor mijn matige topografische kennis van Nederland,
. Misschien moet ik toch een inburgeringscursus volgen...
Bij de 323 had ik naast de Rota velgen ook de originele stalen wielen, 14". Wel fijn want originele wielen zijn vaak zeldzaam bij oudere, sportieve auto's. In het begin wel spijt gehad van de verkoop maar de Lantra maakt veel goed,
!

Bij de 323 had ik naast de Rota velgen ook de originele stalen wielen, 14". Wel fijn want originele wielen zijn vaak zeldzaam bij oudere, sportieve auto's. In het begin wel spijt gehad van de verkoop maar de Lantra maakt veel goed,

- Kreule
-
- Moderator
-
Minder
Meer
12 jaren 8 maanden geleden #544
door Kreule
Hyundai, hé, kan ook niet anders!

- Arnold
-
- Eigenaar/Oprichter
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 1092
12 jaren 8 maanden geleden #548
door Arnold
Nice and smooth.
Beantwoord door Arnold in topic Vertel hier je autogeschiedenis
zo'n 323 ...... geweldige auto. Deze hadden toch last van dat turbo gat? dat hij echt ineens het vermogen er in gooit.
Nice and smooth.
- Kreule
-
- Moderator
-
Minder
Meer
12 jaren 8 maanden geleden #549
door Kreule
Gehe, je bedoelt dat hij de turbo pas veel te laat benut. Onder in de toeren doet hij niks, hehe.
Arnold schreef : zo'n 323 ...... geweldige auto. Deze hadden toch last van dat turbo gat? dat hij echt ineens het vermogen er in gooit.
Gehe, je bedoelt dat hij de turbo pas veel te laat benut. Onder in de toeren doet hij niks, hehe.