- Ontvangen bedankjes 1092
Begin jaren 90 Hyundai gezocht voor filmopname
- Arnold
-
Onderwerp Auteur
- Eigenaar/Oprichter
-
Minder
Meer
2 jaren 5 maanden geleden #50503
door Arnold
Nice and smooth.
Begin jaren 90 Hyundai gezocht voor filmopname werd gestart door Arnold
Beste allemaal,
gister kreeg ik in de mail de vraag eens rond te vragen of iemand zijn/haar begin jaren 90 Hyundai beschikbaar wil stellen voor filmopname.
Hieronder het(gedeeltelijke) bericht:
Beste,
Via deze weg zou ik graag uw aandacht willen vragen voor het volgende.
In de eerste maanden van 2023 zijn wij van plan opnames te maken voor de speelfilm ‘Titel bekend bij redactie’, van regisseur Jim Taihuttu. Regisseur en producenten maakten eerder samen o.a. de succesvolle films ‘De Oost’ en ‘Rabat’.
Eerst iets meer informatie over onze film. We zijn in voorbereiding van de opnames voor de speelfilm ‘Titel bekend bij readctie’. De film speelt zich af halverwege de jaren ’90. Hoofdpersonage Michael woont nog bij zijn ouders thuis, werkt in een tomatenkas en droomt van een carrière als klassiek pianist. Zijn vader vindt dat maar niks en hij heeft het ook nog te stellen met oudste zoon Danny welke het huis uit is geschopt. Danny zoekt zijn broertje Michael op bij de tomatenkas en vraagt hem mee naar feesten. Michael vindt Danny’s leven wel spannend en gaat graag met hem mee, maar zijn broer sleept hem ook mee de problemen in.
Wij zijn nu opzoek naar een wagen voor de vader van Michael en we vinden een Hyundai uit de jaren ’90 (1990-1995) wel passend bij dit karakter. Het liefst in een donkere kleur (donker blauw, groen).
Ik vroeg mij af of jullie iemand kennen die mij zou willen helpen in mijn zoektocht en het leuk lijkt om mee te werken aan deze speelfilm.
Er zal voorzichtig met de auto worden omgegaan, de scenes waarin hij voorkomt staat hij stil op een oprit en in een scene rijdt hij een klein stukje over de weg richting een tankstation.
Als er verder nog onduidelijkheden zijn hoor ik het graag en hopelijk kunnen jullie mij helpen in mijn zoektocht!
Laat maar weten hoe je erover denkt!
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Elsemieke
Voor meer informatie of aanmelding graag even het Contactformulier gebruiken, dan kan ik je in contact brengen met Elsemieke
gister kreeg ik in de mail de vraag eens rond te vragen of iemand zijn/haar begin jaren 90 Hyundai beschikbaar wil stellen voor filmopname.
Hieronder het(gedeeltelijke) bericht:
Beste,
Via deze weg zou ik graag uw aandacht willen vragen voor het volgende.
In de eerste maanden van 2023 zijn wij van plan opnames te maken voor de speelfilm ‘Titel bekend bij redactie’, van regisseur Jim Taihuttu. Regisseur en producenten maakten eerder samen o.a. de succesvolle films ‘De Oost’ en ‘Rabat’.
Eerst iets meer informatie over onze film. We zijn in voorbereiding van de opnames voor de speelfilm ‘Titel bekend bij readctie’. De film speelt zich af halverwege de jaren ’90. Hoofdpersonage Michael woont nog bij zijn ouders thuis, werkt in een tomatenkas en droomt van een carrière als klassiek pianist. Zijn vader vindt dat maar niks en hij heeft het ook nog te stellen met oudste zoon Danny welke het huis uit is geschopt. Danny zoekt zijn broertje Michael op bij de tomatenkas en vraagt hem mee naar feesten. Michael vindt Danny’s leven wel spannend en gaat graag met hem mee, maar zijn broer sleept hem ook mee de problemen in.
Wij zijn nu opzoek naar een wagen voor de vader van Michael en we vinden een Hyundai uit de jaren ’90 (1990-1995) wel passend bij dit karakter. Het liefst in een donkere kleur (donker blauw, groen).
Ik vroeg mij af of jullie iemand kennen die mij zou willen helpen in mijn zoektocht en het leuk lijkt om mee te werken aan deze speelfilm.
Er zal voorzichtig met de auto worden omgegaan, de scenes waarin hij voorkomt staat hij stil op een oprit en in een scene rijdt hij een klein stukje over de weg richting een tankstation.
Als er verder nog onduidelijkheden zijn hoor ik het graag en hopelijk kunnen jullie mij helpen in mijn zoektocht!
Laat maar weten hoe je erover denkt!
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Elsemieke
Voor meer informatie of aanmelding graag even het Contactformulier gebruiken, dan kan ik je in contact brengen met Elsemieke

Nice and smooth.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Arnold
-
Onderwerp Auteur
- Eigenaar/Oprichter
-
Minder
Meer
2 jaren 5 maanden geleden #50505
door Arnold
Nice and smooth.
Beantwoord door Arnold in topic Begin jaren 90 Hyundai gezocht voor filmopname
We hebben een geïnteresseerde.
Hopelijk kommen ze er samen uit
Super leuk!
Hopelijk kommen ze er samen uit

Nice and smooth.
- lantra gt
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 2
2 jaren 1 maand geleden #52118
door lantra gt
Hyundai Scoupe GT/ Hyundai Scoupe LS
Hyundai Pony
Hyundai i30 Fastback
Beantwoord door lantra gt in topic Begin jaren 90 Hyundai gezocht voor filmopname
Goedenavond,
De film opnames zitten er op. Het was leuk om mee te werken met 4 verschillende modellen.
De film opnames zitten er op. Het was leuk om mee te werken met 4 verschillende modellen.
Hyundai Pony
Hyundai i30 Fastback
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Arnold
- Arnold
-
Onderwerp Auteur
- Eigenaar/Oprichter
-
Minder
Meer
2 jaren 1 maand geleden #52122
door Arnold
Nice and smooth.
Heb jij ze alle 4 geleverd?
Leuk hoor, ik ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat
Leuk hoor, ik ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat

Nice and smooth.
- lantra gt
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 2
2 jaren 1 maand geleden #52123
door lantra gt
Hyundai Pony
Hyundai i30 Fastback
Beantwoord door lantra gt in topic Begin jaren 90 Hyundai gezocht voor filmopname
Ja ik heb er 4 geleverd,Als het goed is komt de film op 9 November uit
Hyundai Pony
Hyundai i30 Fastback
- Arnold
-
Onderwerp Auteur
- Eigenaar/Oprichter
-
Minder
Meer
1 jaar 6 maanden geleden #54346
door Arnold
Nice and smooth.
Ter info, lantra gt heeft de auto's geleverd voor de film "Hardcore never dies" welke nu in de bioscoop draait.
Weten jullie dat ook weer
Zelf heb ik hem nog niet gezien en dus nog niet de Hyundai's gespot.
Weten jullie dat ook weer

Nice and smooth.