- Ontvangen bedankjes 0
Welke km-stand staat er bij jullie op de teller?
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12 jaren 6 maanden geleden #6049
door
Beantwoord door in topic Welke km-stand staat er bij jullie op de teller?
Mijn iX20 nieuw gekocht en afgeleverd in juni met 10 km op de teller. Km stand nu: 3221. We gebruiken hem nu nog niet zoveel. Voor woon/werkverkeer rijd ik nog een Twingo. 35000 km/jaar. Over goed 1,5 jaar met pensioen. Dan gaat de Twingo er uit, en doen we alles met de iX20. We sparen hem dus nog een beetje tot die tijd.
Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.
- haasgarekeni
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 55
- Ontvangen bedankjes 13
12 jaren 6 maanden geleden - 11 jaren 5 maanden geleden #6054
door haasgarekeni
Beantwoord door haasgarekeni in topic Welke km-stand staat er bij jullie op de teller?
Nieuwe I20 augustus 2012 de stand op 07 december 2013 5776 km :woohoo: Ja het is nog niet veel.
Inmiddels 11 januari 2015 de stand is nu 11.960 km. Het is nog steeds niet veel. :woohoo:
Inmiddels 11 januari 2015 de stand is nu 11.960 km. Het is nog steeds niet veel. :woohoo:
Laatst bewerkt 11 jaren 5 maanden geleden door haasgarekeni.
Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.
- manders
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 180
- Ontvangen bedankjes 20
12 jaren 6 maanden geleden #6069
door manders
Beantwoord door manders in topic Welke km-stand staat er bij jullie op de teller?
Hyundai i30 i-vision wagon 2013 net de 10000 gepasseerd
Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.
- Mikeybreda
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 8
- Ontvangen bedankjes 0
12 jaren 6 maanden geleden #6074
door Mikeybreda
Beantwoord door Mikeybreda in topic Welke km-stand staat er bij jullie op de teller?
07-12-2013 mijn hyundai coupe 2.7 v6 gekocht met 81.800 km op teller met NAP
nu ongeveer 200 KM mee gereden...lol
nu ongeveer 200 KM mee gereden...lol
Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.
- Quentin
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 1077
- Ontvangen bedankjes 114
12 jaren 6 maanden geleden #6103
door Quentin
Dat gaat lekker Gerard
.
Ik ga eind volgende week door de 40.000 heen :woohoo: .
Carpe Diem
__________________
Beantwoord door Quentin in topic Welke km-stand staat er bij jullie op de teller?
manders schreef : Hyundai i30 i-vision wagon 2013 net de 10000 gepasseerd
Dat gaat lekker Gerard
Ik ga eind volgende week door de 40.000 heen :woohoo: .
Carpe Diem
__________________
Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.