- Berichten: 5
- Ontvangen bedankjes 0
Welke km-stand staat er bij jullie op de teller?
- Cacofant
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12 jaren 6 maanden geleden #5908
door Cacofant
Beantwoord door Cacofant in topic Welke km-stand staat er bij jullie op de teller?
i20 (maart 2012), gekocht in Augustus 2013 met km stand 15300, nu 18000.
Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.
- Arnold
-
- Eigenaar/Oprichter
-
Minder
Meer
- Berichten: 4431
- Ontvangen bedankjes 1105
12 jaren 6 maanden geleden #5909
door Arnold
Nice and smooth.
Beantwoord door Arnold in topic Welke km-stand staat er bij jullie op de teller?
Nice and smooth.
Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.
- Quentin
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 1077
- Ontvangen bedankjes 114
12 jaren 6 maanden geleden #5914
door Quentin
Carpe Diem
__________________
Beantwoord door Quentin in topic Welke km-stand staat er bij jullie op de teller?
Mijn i30 SW 1.6 GDI is van augustus 2012.
Heb de auto gekocht (demo) met 3440km op de teller, dit was 1 februari 2013 (dus nu precies 10 maanden)
Kilometertand op 26/11 was: 36.236 km
In totaal 2232,21 liter getankt.
Gemiddelde liter prijs Euro 1,663
Totaal brandstofkosten so far: Euro 3700 = Euro 370 per maand
Met 1 op 10,9 als meest onzuinig gereden (volle bepakking, hard + skibox :woohoo: )
Met 1 op 16,8 als zuinigst :whistle:
Gemiddeld gemeten inclusief de vakanties 1 op 14,7.
Normaal gesproken rijd ik gemiddeld 1 op 15,6 (normale woon/werkverkeer)
Bij de 40.000 km post ik wel weer een foto (zie ook mijn topic)
Heb de auto gekocht (demo) met 3440km op de teller, dit was 1 februari 2013 (dus nu precies 10 maanden)
Kilometertand op 26/11 was: 36.236 km
In totaal 2232,21 liter getankt.
Gemiddelde liter prijs Euro 1,663
Totaal brandstofkosten so far: Euro 3700 = Euro 370 per maand
Met 1 op 10,9 als meest onzuinig gereden (volle bepakking, hard + skibox :woohoo: )
Met 1 op 16,8 als zuinigst :whistle:
Gemiddeld gemeten inclusief de vakanties 1 op 14,7.
Normaal gesproken rijd ik gemiddeld 1 op 15,6 (normale woon/werkverkeer)
Bij de 40.000 km post ik wel weer een foto (zie ook mijn topic)
Carpe Diem
__________________
Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.
- I20 rijder
-
- Moderator
-
Minder
Meer
- Berichten: 1024
- Ontvangen bedankjes 134
12 jaren 6 maanden geleden #5945
door I20 rijder
Beantwoord door I20 rijder in topic Welke km-stand staat er bij jullie op de teller?
I20 van oktober 2009, gekocht in augustus 2010 met 7621 km op de teller. Nu staat de teller op 63034 km.
Ik dacht dat ik aardig wat kilometers maak. Maar wat ik bij jullie aan kilometers voorbij zie vliegen, daar krijg ik een minderwaardigheidscomplex van.
Ik dacht dat ik aardig wat kilometers maak. Maar wat ik bij jullie aan kilometers voorbij zie vliegen, daar krijg ik een minderwaardigheidscomplex van.
Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.
- Quentin
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 1077
- Ontvangen bedankjes 114
12 jaren 6 maanden geleden #5951
door Quentin
Carpe Diem
__________________
Beantwoord door Quentin in topic Welke km-stand staat er bij jullie op de teller?
[quote="I20 rijder" post=5945Ik dacht dat ik aardig wat kilometers maak. Maar wat ik bij jullie aan kilometers voorbij zie vliegen, daar krijg ik een minderwaardigheidscomplex van.[/quote]
Wees er maar blij om
.
Wees er maar blij om
Carpe Diem
__________________
Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.
- Pjork
-
- ++ Special member ++
-
Minder
Meer
- Berichten: 306
- Ontvangen bedankjes 22
12 jaren 6 maanden geleden - 12 jaren 6 maanden geleden #6003
door Pjork
In afwachting van de krachtige Hyundai N, rij ik in een BMW Z4.
Beantwoord door Pjork in topic Welke km-stand staat er bij jullie op de teller?
Op 14-08-2013 opgehaald met 15.350 km op de teller.
Vandaag 4-12-2013 getankt 19.673 km op de teller.
De eerste maanden gingen langzaam doordat ik een leasewagen van de werkgever had, sinds 1 december heb ik een nieuwe baan en is de Hyundai in gebruik genomen.
Het zal dus ook harder gaan met de kilometers vanaf nu. (rond de 2000 woon werk per maand)
Vandaag 4-12-2013 getankt 19.673 km op de teller.
De eerste maanden gingen langzaam doordat ik een leasewagen van de werkgever had, sinds 1 december heb ik een nieuwe baan en is de Hyundai in gebruik genomen.
Het zal dus ook harder gaan met de kilometers vanaf nu. (rond de 2000 woon werk per maand)
In afwachting van de krachtige Hyundai N, rij ik in een BMW Z4.
Laatst bewerkt 12 jaren 6 maanden geleden door Pjork. Reden: foto toegevoegd
Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.