• slide-1.png
  • slide-2.png
  • slide-3.png
  • slide-4.png
  • slide-5.png

Welke km-stand staat er bij jullie op de teller?

Meer
12 jaren 6 maanden geleden #5908 door Cacofant
i20 (maart 2012), gekocht in Augustus 2013 met km stand 15300, nu 18000.

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
12 jaren 6 maanden geleden #5909 door Arnold
Mijn coupe uit 2003 gekocht Mrt 2012 met 57000, en we gaan vanmiddag over de 80000 heen :)



Nice and smooth.
Bijlagen:

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
12 jaren 6 maanden geleden #5914 door Quentin
Mijn i30 SW 1.6 GDI is van augustus 2012.
Heb de auto gekocht (demo) met 3440km op de teller, dit was 1 februari 2013 (dus nu precies 10 maanden)

Kilometertand op 26/11 was: 36.236 km
In totaal 2232,21 liter getankt.
Gemiddelde liter prijs Euro 1,663
Totaal brandstofkosten so far: Euro 3700 = Euro 370 per maand :cheer:

Met 1 op 10,9 als meest onzuinig gereden (volle bepakking, hard + skibox :woohoo: )
Met 1 op 16,8 als zuinigst :whistle:

Gemiddeld gemeten inclusief de vakanties 1 op 14,7.
Normaal gesproken rijd ik gemiddeld 1 op 15,6 (normale woon/werkverkeer)

Bij de 40.000 km post ik wel weer een foto (zie ook mijn topic)

Carpe Diem
__________________

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
12 jaren 6 maanden geleden #5945 door I20 rijder
I20 van oktober 2009, gekocht in augustus 2010 met 7621 km op de teller. Nu staat de teller op 63034 km.

Ik dacht dat ik aardig wat kilometers maak. Maar wat ik bij jullie aan kilometers voorbij zie vliegen, daar krijg ik een minderwaardigheidscomplex van.

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
12 jaren 6 maanden geleden #5951 door Quentin
[quote="I20 rijder" post=5945Ik dacht dat ik aardig wat kilometers maak. Maar wat ik bij jullie aan kilometers voorbij zie vliegen, daar krijg ik een minderwaardigheidscomplex van.[/quote]

Wees er maar blij om :cheer: .

Carpe Diem
__________________

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
12 jaren 6 maanden geleden - 12 jaren 6 maanden geleden #6003 door Pjork
Op 14-08-2013 opgehaald met 15.350 km op de teller.
Vandaag 4-12-2013 getankt 19.673 km op de teller.

De eerste maanden gingen langzaam doordat ik een leasewagen van de werkgever had, sinds 1 december heb ik een nieuwe baan en is de Hyundai in gebruik genomen.
Het zal dus ook harder gaan met de kilometers vanaf nu. (rond de 2000 woon werk per maand)


In afwachting van de krachtige Hyundai N, rij ik in een BMW Z4.
Laatst bewerkt 12 jaren 6 maanden geleden door Pjork. Reden: foto toegevoegd

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.