- Ontvangen bedankjes 0
Tucson Xenon voor links rijden
- André Pater
-
Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
2 jaren 1 maand geleden #52248
door André Pater
Tucson Xenon voor links rijden werd gestart door André Pater
Hallo, wij zijn sinds kort verhuisd naar Ierland en hebben onze Hyundai Tucson 2016 met Xenon geïmporteerd.
Allemaal goed gegaan maar nu bij de APK in Ierland blijkt dat de lampen in de verkeerde richting staan. Ik blijk ze niet om te kunnen zetten naar links verkeer.
Bij Hyundai in Cork zeggen ze nieuwe lampen bestellen. Hier in Ierland werd dit model niet met Xenon geleverd dus ze kunnen ook niet zeggen of de nieuwe lampen de oplossing zijn. En ze nemen ze ook niet terug als het niet de oplossing is.
Iemand met dit probleem te maken gehad?
Is er een oplossing voor?
De lampen zijn erg duur (rond de € 2.000) dus even proberen doen we ook liever niet.
Allemaal goed gegaan maar nu bij de APK in Ierland blijkt dat de lampen in de verkeerde richting staan. Ik blijk ze niet om te kunnen zetten naar links verkeer.
Bij Hyundai in Cork zeggen ze nieuwe lampen bestellen. Hier in Ierland werd dit model niet met Xenon geleverd dus ze kunnen ook niet zeggen of de nieuwe lampen de oplossing zijn. En ze nemen ze ook niet terug als het niet de oplossing is.
Iemand met dit probleem te maken gehad?
Is er een oplossing voor?
De lampen zijn erg duur (rond de € 2.000) dus even proberen doen we ook liever niet.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Arnold
-
- Eigenaar/Oprichter
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 1092
2 jaren 1 maand geleden #52254
door Arnold
Nice and smooth.
Beantwoord door Arnold in topic Tucson Xenon voor links rijden
www.onderdelenlijn.nl/auto-onderdelen-vo...delcode/3746-tucson/
en dan in het zoekvenster "koplamp" invullen. Ze geven los links en rechts aan.
Even snel gekeken, ex montage lijkt het op een 950 uit te komen.
en dan in het zoekvenster "koplamp" invullen. Ze geven los links en rechts aan.
Even snel gekeken, ex montage lijkt het op een 950 uit te komen.
Nice and smooth.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: André Pater
- Tucson V60
-
- Moderator
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 945
2 jaren 1 maand geleden - 2 jaren 1 maand geleden #52256
door Tucson V60
2013~2021 Tucson V6 2.7 175pk-240Nm (bwjr 2005) (geexporteerd)
2021~heden Volvo V60 T6 3.0 AWD Summun, Heico tuned +K&N intake filter 340PK-520Nm (bwjr 2011)
Beantwoord door Tucson V60 in topic Tucson Xenon voor links rijden
Misschien dat er een menu instelling is (mijn V60 wel) of je via een demontage bedrijf de koplampen moet omwisselen omdat mogelijk het glas anders is. Nu is even de vraag die in mij op komt was deze af fabriek met Xenon of is dit er later ingebouwd?
Ook de huidige koplampen even goed bekijken op automatische hoogte instelling en zo ja kan deze mogelijk omgezet worden. Let op de hoogte instellingsmotor of dit dan ook letterlijk past, niet alleen of deze uitwisselbaar is maar ook klem motor en mechanisme die aan de lens zit.
Ik zoek misschien even wat beren op de weg maar geef dit alleen maar aan na een poging aftermarket koplampen voor de Tucson waarbij de hoogte instel motor niet paste.
Misschien kan het geen kwaad dat je even kijkt of de koplamp er makkelijk uitgehaald kan worden (Tucson 1 was dit 2 min werk) zodat je deze goed kan vergelijken.
Heel veel succes.
Ook de huidige koplampen even goed bekijken op automatische hoogte instelling en zo ja kan deze mogelijk omgezet worden. Let op de hoogte instellingsmotor of dit dan ook letterlijk past, niet alleen of deze uitwisselbaar is maar ook klem motor en mechanisme die aan de lens zit.
Ik zoek misschien even wat beren op de weg maar geef dit alleen maar aan na een poging aftermarket koplampen voor de Tucson waarbij de hoogte instel motor niet paste.
Misschien kan het geen kwaad dat je even kijkt of de koplamp er makkelijk uitgehaald kan worden (Tucson 1 was dit 2 min werk) zodat je deze goed kan vergelijken.
Heel veel succes.
2013~2021 Tucson V6 2.7 175pk-240Nm (bwjr 2005) (geexporteerd)
2021~heden Volvo V60 T6 3.0 AWD Summun, Heico tuned +K&N intake filter 340PK-520Nm (bwjr 2011)
Laatst bewerkt 2 jaren 1 maand geleden door Tucson V60.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: André Pater
- André Pater
-
Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
2 jaren 1 maand geleden #52257
door André Pater
Beantwoord door André Pater in topic Tucson Xenon voor links rijden
Dit is helaas alleen voor links gestuurde Tucson's. Ik zal waarschijnlijk, als de koplampen vervangen moeten worden, ze in Engeland moeten bestellen.
- André Pater
-
Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
2 jaren 1 maand geleden #52258
door André Pater
Beantwoord door André Pater in topic Tucson Xenon voor links rijden
In het me u is helaas geen mogelijkheid om ze voor links verkeer in te stellen.
Heb nu ook een Hyundai dealer in Nederland ingeschakeld, wellicht kunnen zij wat voor me betekenen. Hier in Ierland zijn ze wat minder meedenkend zeg maar
Heb nu ook een Hyundai dealer in Nederland ingeschakeld, wellicht kunnen zij wat voor me betekenen. Hier in Ierland zijn ze wat minder meedenkend zeg maar
- cyberpapa
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 1
2 jaren 1 maand geleden #52259
door cyberpapa
Beantwoord door cyberpapa in topic Tucson Xenon voor links rijden
Hoi.
Ik heb een Ford Mondeo gehad en bij die auto kon je rechts bestuurd of links bestuurd instellen.
Hier hoefde ook geen andere koplampen in gezet te worden.
Ik zou het heel vreemd vinden als er niet zoiets is voor jou auto.
Ik heb een Ford Mondeo gehad en bij die auto kon je rechts bestuurd of links bestuurd instellen.
Hier hoefde ook geen andere koplampen in gezet te worden.
Ik zou het heel vreemd vinden als er niet zoiets is voor jou auto.