- Berichten: 22
- Ontvangen bedankjes 7
trekgewicht.
- de clown
-
Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
2 jaren 1 maand geleden - 2 jaren 1 maand geleden #52324
door de clown
IONIQ 5 - MY23
trekgewicht. werd gestart door de clown
Toch nog een zaak om je max trekgewicht in de gsaten te houden, vooral bij elektrische voertuigen.
Of is dit gewoon een montagefout.
Zo te zien, een Tesla model 3, en die kan wel wat hebben.........maar dit?
Zo te zien heeft de losbreek kabel prima gewerkt zo aan het "vaste" punt van het voertuig... [NOT]

Of is dit gewoon een montagefout.
Zo te zien, een Tesla model 3, en die kan wel wat hebben.........maar dit?
Zo te zien heeft de losbreek kabel prima gewerkt zo aan het "vaste" punt van het voertuig... [NOT]


IONIQ 5 - MY23
Laatst bewerkt 2 jaren 1 maand geleden door de clown.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- marcob
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 564
- Ontvangen bedankjes 186
2 jaren 1 maand geleden - 2 jaren 1 maand geleden #52355
door marcob
Ex Hyundai Tucson N-Line PHEV nu Mercedes A250e AMG Line
Beantwoord door marcob in topic trekgewicht.
Losbreekkabel heeft niets kunnen doen omdat de koppeling niet van de trekhaak is losgekomen. Trekhaak is ook goed gemonteerd, deze zit nog steeds vast aan (een deel van) de auto.
Het blijft natuurlijk wel een Tesla. Qua accu en software lopen/liepen ze best ver vooruit op de concurrentie, aua bouwkwaliteit hebben ze nog heel wat te leren.
Het blijft natuurlijk wel een Tesla. Qua accu en software lopen/liepen ze best ver vooruit op de concurrentie, aua bouwkwaliteit hebben ze nog heel wat te leren.
Ex Hyundai Tucson N-Line PHEV nu Mercedes A250e AMG Line
Laatst bewerkt 2 jaren 1 maand geleden door marcob.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- marvelde
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 217
- Ontvangen bedankjes 57
2 jaren 1 maand geleden #52356
door marvelde
Beantwoord door marvelde in topic trekgewicht.
Balen als dit je overkomt zeg.
Ik ben geneigd te denken dat e.e.a. te maken heeft met de trekkracht van de auto, en dat de bestuurder dit iewat verkeerd heeft ingeschat met een sleurhut erachter.
Als je vaak iets teveel tractie geeft bij aanzetten, kan het zijn dat het chassis het opgeeft op een gegeven moment.
Dit is een gedachtespinsel van mij, en weet natuurlijk niet de werkelijke toedracht.:side:
Ik ben geneigd te denken dat e.e.a. te maken heeft met de trekkracht van de auto, en dat de bestuurder dit iewat verkeerd heeft ingeschat met een sleurhut erachter.
Als je vaak iets teveel tractie geeft bij aanzetten, kan het zijn dat het chassis het opgeeft op een gegeven moment.
Dit is een gedachtespinsel van mij, en weet natuurlijk niet de werkelijke toedracht.:side:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Tucson V60
-
- Moderator
-
Minder
Meer
- Berichten: 3269
- Ontvangen bedankjes 945
2 jaren 1 maand geleden #52358
door Tucson V60
2013~2021 Tucson V6 2.7 175pk-240Nm (bwjr 2005) (geexporteerd)
2021~heden Volvo V60 T6 3.0 AWD Summun, Heico tuned +K&N intake filter 340PK-520Nm (bwjr 2011)
Beantwoord door Tucson V60 in topic trekgewicht.
Denk eerder wegrijden met de handrem er nog op, of deze hebben ze er na het ongeval aangetrokken. Persoonlijk zou ik een caravan niet achter zo'n auto plaatsen.
2013~2021 Tucson V6 2.7 175pk-240Nm (bwjr 2005) (geexporteerd)
2021~heden Volvo V60 T6 3.0 AWD Summun, Heico tuned +K&N intake filter 340PK-520Nm (bwjr 2011)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- marvelde
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 217
- Ontvangen bedankjes 57
2 jaren 1 maand geleden #52362
door marvelde
Beantwoord door marvelde in topic trekgewicht.
Ik ben bang dat we de ware toedracht nooit zullen achterhalen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.