Forum

Meer onderwerpen »

Forum Zoeken

Trefwoord
Hier kan je auto gerelateerde spullen te koop aanbieden.
Het is hier niet de bedoeling als handelaar je hele magazijn te koop aan te bieden.
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

TE KOOP: MANN CUK 24 004 actiefkoolstof interieurfilter 15 apr 2021 18:08 #44016

• Sharkster
  • Sharkster's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • IX35 I-Catcher
  • Ontvangen bedankjes 161
Wegens aanschaf andere auto heb ik deze MANN (actief koolstof) interieurfilter type CUK24 004 nog liggen.
Deze filter is door mij op voorhand gekocht, nog helemaal NIEUW in doos en nu dus helaas overcompleet.

De filter is geschikt voor diverse Hyundai en KIA modellen. (zie bijgevoegde foto's voor welke types en afmetingen)
Een actief koolstoffilter filtert aanzienlijk meer partikels en vieze luchtjes uit de buitenlucht, dan een normale (niet koolstof) interieurfilter.
Deze koolstoffilter is dan ook uitermate geschikt voor mensen die last hebben van hooikoorts en C.O.P.D. patienten.

Het actief koolstoffilter werkt ECHT en zelf wil ik als hooikoortspatient dan ook niets anders meer dan een actief koolstoffilter.
Het koolstoffilter is te herkennen aan een donkerkleurig filter-raamwerk en zéér makkelijk zelf te vervangen. (2 minuten werk)

Hiertoe dien je 2 draaiknoppen in je handschoenenkastje los te draaien waardoor het handschoenen kastje naar benedenkantelt (eerst leegmaken ;) ) waarna het klepje van je interieurfilter zichtbaar wordt, en je de oude filter eruit schuift en de nieuwe er weer in. Da's alles !!!
Geadviseerd wordt om het interieurfilter van je auto minimaal 1 x per jaar (of vaker) te vervangen.

Adviesprijs € 36,34
Doe een goed bod (richtprijs € 15,-)
Zie foto's

Voorheen Hyundai IX35 I-Catcher, 2.0 GDI, 6-traps automaat, bouwjaar 2014 Faceliftmodel, kleur: Steelgrey
Nu VW Tiguan

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Sharkster.

TE KOOP: MANN CUK 24 004 actiefkoolstof interieurfilter 20 apr 2021 11:06 #44047

• Willie Wortel
  • Willie Wortel's Profielfoto
  • ++ Special member ++
  • ++ Special member ++
  • i40 Eye catcher
  • Ontvangen bedankjes 370
Misschien heb ik iets gemist of niet opgelet maar ..............welke volgende auto neem je ? :cheer:

TE KOOP: MANN CUK 24 004 actiefkoolstof interieurfilter 20 apr 2021 14:25 #44052

• Sharkster
  • Sharkster's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • IX35 I-Catcher
  • Ontvangen bedankjes 161
Je hebt niks gemist Will, we hebben al eens eerder met elkaar hierover bericht.
Maar ik heb een paar maanden geleden een VW Tiguan (2020) gekocht, dit omdat de iX35 alweer 7 jaar werd en als je iets fatsoenlijks terug wil kopen, er elk jaar weer meer geld bij moet. Logisch... daarom tijd voor een andere auto.

Bovendien wilde ik wat zuiniger gaan rijden,dan de iX35 i-Catcher met z'n 2 liter motor.
Een prachtige comfortabele en luxe auto, maar hij was wel behoorlijk dorstig, vooral in de stad en zeker met korte stukjes.
Nu heb ik een 1.5 TSI motor met turbo, dus dat loopt een stuk zuiniger.

Omdat ik sommige onderdelen zelf vervang, heb ik nog een nieuw set ruitenwissers en interieurfilter liggen, dat was bestemd voor de volgende onderhoudsbeurt, maar ja die komt er nu niet meer voor de iX35, althans bij mij niet. ;)
Ook qua buiten afmetingen vind ik de Tiguan wat prettiger manoeuvreren.
Nu ik er inmiddels een paar maanden mee rond rijd, moet ik zeggen dat dit ook een hele fijne auto is.
Ik lees nog wel regelmatig het HCH forum door, want dat is dan weer wel actiever dan het VW Forum.

Gr.
Voorheen Hyundai IX35 I-Catcher, 2.0 GDI, 6-traps automaat, bouwjaar 2014 Faceliftmodel, kleur: Steelgrey
Nu VW Tiguan
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Willie Wortel

TE KOOP: MANN CUK 24 004 actiefkoolstof interieurfilter 20 apr 2021 16:19 #44056

• TucsonV6
  • TucsonV6's Profielfoto
  • Moderator
  • Moderator
  • Tucson 2.7 V6 - 2005
  • Ontvangen bedankjes 711
Absoluut een mooie wagen de Tiguan. Wens je alvast heel veel rij plezier ;) .

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Hyundai TusconV6 2.7 '05(huidig);Hyundai Getz 1.1 '05(huidig); Zelfbouw Hi-End Tube Amplifier Class A(zie foto), Sony ES Vintage apparatuur, Hiseeu Europe BV camera systemen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Sharkster

TE KOOP: MANN CUK 24 004 actiefkoolstof interieurfilter 20 apr 2021 16:24 #44057

• TucsonV6
  • TucsonV6's Profielfoto
  • Moderator
  • Moderator
  • Tucson 2.7 V6 - 2005
  • Ontvangen bedankjes 711
Niet geschikt voor de Tucson V6 daar hoort de CUK2336 koolstof in.

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Hyundai TusconV6 2.7 '05(huidig);Hyundai Getz 1.1 '05(huidig); Zelfbouw Hi-End Tube Amplifier Class A(zie foto), Sony ES Vintage apparatuur, Hiseeu Europe BV camera systemen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Sharkster

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.233 seconden
cpr certification online
cpr certification onlinecpr certification online

Copyright © Hyundai Club Holland 2012-2021. All Rights Reserved. Hyundai Club Holland is geen onderdeel van het merk Hyundai.