• slide-1.png
  • slide-2.png
  • slide-3.png
  • slide-4.png
  • slide-5.png

Dashcam Garmin mini2

Lees meer
1 maand 1 week geleden #56934 door jraesen76@gmail.com
Een goedemorgen,
gisteren kreeg ik als cadeau een dashcam van Garmin, type mini 2.
kan iemand mij advies geven over de meest efficiënte manier om de kabel vanaf de camera naar de voeding in het midden console te ‘verbergen’.
ik heb een Kona uit 2021.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
1 maand 1 week geleden #56935 door mrandromeda
Beantwoord door mrandromeda in topic Dashcam Garmin mini2
Als je een autodimmende achteruitkijkspiegel hebt dan is dit de gemakkelijkste oplossing: dongar.tech/products/hyundaikia?srsltid=...8Id91lIlX_-UNvDTD2Gk

Video: 

Dan hoef je geen kabel naar beneden te doen. Heb je geen autodimming dan kan dit niet (aansluiting is er niet)

Let op: Dit is geen continu spanning, gaat aan en uit met de auto dus de parkeermodus van de dashcam gaat niet werken. Dit geldt trouwens ook voor de middenvoeding. Voor de parkeermodus heb je continu voeding nodig. 

Mocht je toch de kabel naar beneden doen door bijvoorbeeld achter de a stijl te doen, zorg dat je niet de airbag belemmerd. Dit wordt vaak vergeten bij het wegwerken van kabels.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: jraesen76@gmail.com

Lees meer
1 maand 1 week geleden #56938 door jraesen76@gmail.com
Beantwoord door jraesen76@gmail.com in topic Dashcam Garmin mini2
Dank voor je antwoord. Mijn spiegel is inderdaad zelf dimmend dat moet dus lukken. Echter ik hen neuropathie in beide handen (kapotte zenuwen) waarmee fijn mechanisch werk vrijwel onmogelijk is. Misschien ken je iemand in de buurt van mijn woonplaats (Dongen) of jijzelf misschien die me tegen een redelijke vergoeding kan helpen?

Lees meer
1 maand 1 week geleden #56939 door mrandromeda
Beantwoord door mrandromeda in topic Dashcam Garmin mini2
Het spijt me te horen over je neuropathie, dat moet erg lastig zijn.

Helaas ben ik nu (en de komende maanden) niet in Nederland voor werk. Of wat geduld hebben met een kabel in zicht.

Maar elke garage wil dit wel doen, met die stekker is het 5 minuten werk dus kan niet zo duur zijn. Geen handige buurman of familie lid?

Dit is een ander merk dashcam (voor andere lezers: deze nooit kopen, gerelabeld ali express spul), maar dezelfde methode voor stroom en laat zien hoe je de kap kan verwijderen / terugzetten (is klik /schuif systeem) en kun je gebruiken als voorbeeld voor een handig persoon: 

Die blauwe tool heb je niet nodig, kan ook met wat langere nagels 

Lees meer
1 maand 1 week geleden #56940 door jraesen76@gmail.com
Beantwoord door jraesen76@gmail.com in topic Dashcam Garmin mini2
Veel dank voor je antwoord. Ik heb de adapter besteld en vind wel iemand of een garage die dit voor mij wil doen.