Goedeavond,
een tijd geleden heb ik via ali een android radio aangeschaft. Ik heb deze aangesloten en alles werkt maar de fabrieks versterker gaat niet aan. Nu heb ik 2 amp draden ( amp cont en een amp...) beide blauw. Iemand hier die weet hoe ik dit kan oplossen?