Forum

Meer onderwerpen »

Forum Zoeken

Trefwoord
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Enquete: Activiteit zomermeeting

tourrit door limburg (3uren ongevee
1 20%
BBQ in Noord Holland
2 40%
BBQ in Noord Brabant
2 40%
Totaal aantal stemmers: 5 ( Marv46, Patrick27, I20 rijder, Gerrit I30, sammy31 )
U kunt niet aan deze enquete deelnemen omdat u niet bent ingelogd.

Onderwerp:

[poll] zomer meeting 09 aug 2015 22:42 #17304

• sammy31
  • sammy31's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • +++Special member+++
  • +++Special member+++
  • Coupe
  • Ontvangen bedankjes 49

Ik wil zeker niet zeiken, maar als student zonder baan heb ikzelf niet veel uit te geven. 20,- / 25,- voor een BBQ vindt ikzelf dan iets te gortig.

Dat was dan ook mijn voornaamste vraag. Ik heb zelf twee weken terug nog een heerlijke BBQ gehad voor 4,50 p.p. Dat was dan wel een mannen-BBQ (alleen bier en vlees). Waarbij er dan wel bier en vlees in overvloed was, zodat iedereen achteraf zo verzadigd was dat er nog 30% van het vlees over was.

Ik snap dat slagersvlees wat duurder is en dat er genoeg mensen zijn die nog wat salade/sla/etc. willen hebben, maar 20,-/25,- euro vindt ik zeer prijzig voor een BBQ. Nogmaals: ik wil niet zeiken, ik ben alleen benieuwd waar de kosten uit zijn opgebouwd.

De catering die alles komt brengen zit op 15€ p.p zonder drinken. En reken liever ruim dan te weinig; )
Discussie gesloten.

Re:[poll] zomer meeting 09 aug 2015 22:50 #17305

• Arnold
  • Arnold's Profielfoto
  • Eigenaar/Oprichter
  • Eigenaar/Oprichter
  • I20 / Coupe 2.7 v6
  • Ontvangen bedankjes 870
Ik snap je punt Marv. Het is puur een richtprijs welke lager kan uitvallen.
Het is niet alleen de bbq. De bbq welke jij had was waarschijnlijk in een tuin of park (welke niks kost) als je voor 30 man(of meer) iets organiseert is dat lastiger en zal je een locatie moeten huren (bbq op een parkeer/carpool plaats is niet toegestaan) dan inderdaad vlees, dat hoeft niet heel veel te kosten, echter het moet ook bereid worden. Je kan dan een eigwn bbq meenemen maar om die warm en vies in de kofferbak te vervoeren is ook niet ideaal. Dus dan wordt het mini bbq's kopen of bbq's huren. Dan hebben we nog salades en brood etc. Eventueel meubulair en drinken. Ik zit nu te typen op mijn telefoon dus doe het wat kort maar je snapt wel wat ik bedoel toch?
Als er alleen een bbq is kan de prijs absoluut omlaag. Als er extra dingen gedaan worden dan zulle we daar op uit komen
Nice and smooth.
Discussie gesloten.

Re:[poll] zomer meeting 09 aug 2015 23:02 #17307

• Arnold
  • Arnold's Profielfoto
  • Eigenaar/Oprichter
  • Eigenaar/Oprichter
  • I20 / Coupe 2.7 v6
Het kan ook een parkeerplaats meeting worden. Kan ook gezellig zijn. Dan zijn de kosten alleen de brandstof.
Nice and smooth.
Discussie gesloten.

Re:[poll] zomer meeting 10 aug 2015 13:26 #17314

• Gerrit I30
  • Gerrit I30's Profielfoto
  • ++ Special member ++
  • ++ Special member ++
  • Tucson 1.7 crdi
  • Ontvangen bedankjes 445
Nou een meeting met een hapje en een drankje is toch ook gezellig, een stoel kunnen we toch ook zelf meenemen als dat de kosten kunnen drukken. Ik hoor het wel
Discussie gesloten.

[poll] zomer meeting 11 aug 2015 18:56 #17350

• Arnold
  • Arnold's Profielfoto
  • Eigenaar/Oprichter
  • Eigenaar/Oprichter
  • I20 / Coupe 2.7 v6
Nieuwe ideeën, dus een nieuwe poll.

Welke ideeën en nieuwe inbreng kan in het nieuwe topic :)
hyundaiclubholland.nl/index.php?option=com_ku...c&catid=23&id=1699&Itemid=1249
Nice and smooth.
Laast bewerkt: door Arnold.
Discussie gesloten.
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Tijd voor maken pagina: 0.220 seconden
cpr certification online
cpr certification onlinecpr certification online

Copyright © Hyundai Club Holland 2012-2021. All Rights Reserved. Hyundai Club Holland is geen onderdeel van het merk Hyundai.