Forum

Meer onderwerpen »

Forum Zoeken

Trefwoord

Enquete: Wat gaan we doen

BBQ HPA (Alkmaar)
1 9.1%
Audio workshop (Zwolle)
2 18.2%
Audio workshop (Breda)
1 9.1%
Louwman museum (Den Haag)
6 54.5%
De Meern
1 9.1%
Totaal aantal stemmers: 11 ( The Judge, SilencerNL, Henk1959, jloos, Patrick27 ) Lees verder
U kunt niet aan deze enquete deelnemen omdat u niet bent ingelogd.

Onderwerp:

Nieuwe Poll meeting 11 aug 2015 20:03 #17353

• Arnold
  • Arnold's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Eigenaar/Oprichter
  • Eigenaar/Oprichter
  • I20 / Coupe 2.7 v6
  • Ontvangen bedankjes 870
Wij bieden hier boven enkele opties aan welke wij bedacht hadden. Of we dit ook kunnen uitvoeren/regelen met de betrokken partijen blijft nog even in het midden.
Mocht er ondanks alle inspanningen de meeste gekozen meeting vorm niet haalbaar blijken, vragen wij hier voor jullie begrip.

Hieronder uitgelegd wat het idee is per meeting:

BBQ HPA - Een meeting die wat later op de dag start (vanaf 15:00 - 15:30) waar we verzamelen/kletsen en een BBQ houden. Ter plekke bepalen we aan de hand van de opkomst en ter plekke opgave wat men wil eten welk budget we er aan hangen en in groepjes worden de betreffende spullen gehaald, vlees, drinken, bbq's, etc)

Audio workshop Zwolle- Verzamelen bij Hyundai dealer in Zwolle, daarna rijden naar een Audio inbouw staton waar wij uitleg krijgen over de nieuwste producten en tips krijgen voor het aanleggen/aanpassen van audio, na afloop rijden naar een locatie (we zaten te denken aan een dagcamping) waar wij een BBQ houden. Ter plekke wordt er geld ingezameld om drinken en eten te kopen. (bij slecht weer kan er bijvoorbeeld een pannenkoeken restaurant aangedaan worden)

Audio workshop Breda- Rijden naar een Audio inbouw staton waar wij uitleg krijgen over de nieuwste producten en tips krijgen voor het aanleggen/aanpassen van audio, na afloop rijden naar een locatie (we zaten te denken aan een dagcamping) waar wij een BBQ houden. Ter plekke wordt er geld ingezameld om drinken en eten te kopen. (bij slecht weer kan er bijvoorbeeld een pannenkoeken restaurant aangedaan worden)

Louwman museum - Verzamelen (vlak)bij het Louwman museum, waar wij de auto geschiedenis in alle vormen kunnen beleven. www.louwmanmuseum.nl/. Het schijnt zeer de moeite waard te zijn om te bezoeken en na een paar uur daar ons verlekkerd te hebben kunnen we de dag afsluiten met eten. (BBQ, pannenkoeken, pizza)

De Meern + BBQ Verzamelen op het terrein bij AC de Meern, voor de liefhebber een bolletje pijltje route, je kan gaan en staan wanneer je wilt. Eventueel na afloop een BBQ. Bij slecht weer is deze meeting niet aan te raden.

Stem boven dit bericht op jouw voorkeur. :)
Nice and smooth.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Gerrit I30

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Nieuwe Poll meeting 11 aug 2015 20:07 #17354

• Gerrit I30
  • Gerrit I30's Profielfoto
  • ++ Special member ++
  • ++ Special member ++
  • Tucson 1.7 crdi
  • Ontvangen bedankjes 445
Ik hoop dat het nu duidelijk genoeg is om te kiezen.
Hoop dat er dan ook gekozen gaat worden voor dat ik op vakantie ga.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: sammy31

Nieuwe Poll meeting 13 aug 2015 13:14 #17375

• Marv46
  • Marv46's Profielfoto
  • Clubkrant / meeting organisator
  • Clubkrant / meeting organisator
  • Ontvangen bedankjes 58
Ik heb niet echt een voorkeur, het klinken allemaal als leuke meetings.

Nieuwe Poll meeting 13 aug 2015 22:18 #17381

• I20 rijder
  • I20 rijder's Profielfoto
  • Moderator
  • Moderator
  • Ontvangen bedankjes 134
Ik ben twee weken geleden nog in het Louwman museum geweest. Echt de moeite waard om daar te kijken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: WalterTucson

Nieuwe Poll meeting 15 aug 2015 10:43 #17404

• Patrick27
  • Patrick27's Profielfoto
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Ontvangen bedankjes 196
Naja voor mij vallen een aantal dingen weg omdat we dat (sinds ik erbij ben) al gedaan hebben!
Zoals:
- Audio workshops: hebben we al gedaan
- BBQ op de Meern (als ik het goed begrijp), is leuk maar hoe gaan we al het vlees en dergelijke daar krijgen. Heb wel koelbox maar goed. Het weer speelt hierbij ook een rol.
- Gewoon HPA gaat wel, ook leuk maar toch leuker met activiteit erbij.

Dus conclusie: Louwman museum it is for me :blush: ben er ook voorbij gereden een keer, onverwachts :side: . En dat lijkt me wel leuk en interessant :D :D

Nieuwe Poll meeting 15 aug 2015 11:36 #17410

• Arnold
  • Eigenaar/Oprichter
  • Eigenaar/Oprichter
  • I20 / Coupe 2.7 v6

Naja voor mij vallen een aantal dingen weg omdat we dat (sinds ik erbij ben) al gedaan hebben!
Zoals:
- Audio workshops: hebben we al gedaan *Deze wordt dan anders, echt bij een bedrijf langs
- BBQ op de Meern (als ik het goed begrijp), is leuk maar hoe gaan we al het vlees en dergelijke daar krijgen. Heb wel koelbox maar goed. Het weer speelt hierbij ook een rol. * Absoluut, het weer kan een probleem zijn
- Gewoon HPA gaat wel, ook leuk maar toch leuker met activiteit erbij. * Helemaal waar, maar we bieden ook "goedkope" oplossingen

Dus conclusie: Louwman museum it is for me :blush: ben er ook voorbij gereden een keer, onverwachts :side: . En dat lijkt me wel leuk en interessant :D :D * Lijkt mij ook supergaaf en de recensies zijn allemaal erg positief

Nice and smooth.

Nieuwe Poll meeting 15 aug 2015 11:55 #17412

• Patrick27
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid

Zoals:
- Audio workshops: hebben we al gedaan *Deze wordt dan anders, echt bij een bedrijf langs
- BBQ op de Meern (als ik het goed begrijp), is leuk maar hoe gaan we al het vlees en dergelijke daar krijgen. Heb wel koelbox maar goed. Het weer speelt hierbij ook een rol. * Absoluut, het weer kan een probleem zijn
- Gewoon HPA gaat wel, ook leuk maar toch leuker met activiteit erbij. * Helemaal waar, maar we bieden ook "goedkope" oplossingen

Dus conclusie: Louwman museum it is for me :blush: ben er ook voorbij gereden een keer, onverwachts :side: . En dat lijkt me wel leuk en interessant :D :D * Lijkt mij ook supergaaf en de recensies zijn allemaal erg positief

lolz. Ziet eruit als mijn examen van vroeger, ook rode teksten :P...

Nieuwe Poll meeting 15 aug 2015 12:04 #17416

• Arnold
  • Eigenaar/Oprichter
  • Eigenaar/Oprichter
  • I20 / Coupe 2.7 v6

Zoals:

;) Als het er zo veel waren...................... :P:P:P
Nice and smooth.

Nieuwe Poll meeting 15 aug 2015 12:12 #17418

• WalterTucson
  • WalterTucson's Profielfoto
  • ++ Special member ++
  • ++ Special member ++
  • Tucson
  • Ontvangen bedankjes 122
Hallo,

ik had ook al al gestemd,

Nieuwe radio inbouwen met xtra randapparatuur lukt mij ook zonder workshop waardoor al 2 opties afvallen,

met vriendelijke groet,

Walter
van ix35 naar Tucson naar Tucson N-Line

Nieuwe Poll meeting 16 aug 2015 07:37 #17421

• Patrick27
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid

Zoals:

;) Als het er zo veel waren...................... :P:P:P

Hahahahaha soms wel ja :P, maar vooral bij Duits en Frans, maar wat je daar aan :P.

Laast bewerkt: door I20 rijder.
Tijd voor maken pagina: 0.266 seconden
cpr certification online
cpr certification onlinecpr certification online

Copyright © Hyundai Club Holland 2012-2021. All Rights Reserved. Hyundai Club Holland is geen onderdeel van het merk Hyundai.