- Berichten: 1928
- Ontvangen bedankjes 515
Meeting samen met KIA club NL 27 Mei
- Gerrit I30
-
- ++ Special member ++
-
Minder
Meer
8 jaren 2 maanden geleden #33601
door Gerrit I30
Beantwoord door Gerrit I30 in topic Meeting samen met KIA club NL 27 Mei
Zoals gebruikelijk ben ik er bij
Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.
- Warmentuuter
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 935
- Ontvangen bedankjes 415
8 jaren 2 maanden geleden #33616
door Warmentuuter
Beantwoord door Warmentuuter in topic Re:Meeting samen met KIA club NL 27 Mei
Ik zag het al bij de Kiaclub voorbij komen.
Probeer de datum vrij te houden
Probeer de datum vrij te houden
Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.
- Henk1959
-
- ++ Special member ++
-
Minder
Meer
- Berichten: 502
- Ontvangen bedankjes 116
8 jaren 2 maanden geleden - 8 jaren 2 maanden geleden #33662
door Henk1959
Beantwoord door Henk1959 in topic Re:Meeting samen met KIA club NL 27 Mei
Ik kom ook leuk
Het adres is : Meerndijk 59, 3454HP De Meern
Het adres is : Meerndijk 59, 3454HP De Meern
Laatst bewerkt 8 jaren 2 maanden geleden door Henk1959.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Willie Wortel
Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.
- mitchelvm
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 16
- Ontvangen bedankjes 3
8 jaren 1 maand geleden #33909
door mitchelvm
Beantwoord door mitchelvm in topic Meeting samen met KIA club NL 27 Mei
misschien dat ik ook even kom koekeloeren, afhankelijk hoe druk ik ben met me andere hobby. met een beetje geluk kan ik het combineren die dag
Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.
- MAS
-
- Hoofdsponsor
-
Minder
Meer
- Berichten: 2492
- Ontvangen bedankjes 900
8 jaren 1 maand geleden #33916
door MAS
Voorheen GMW op dit forum.
Echter ben ik nu als zelfstandige begonnen. Vandaar mijn bedrijfsnaam M.A.S.
In 2007 en 2012 voor Hyundai meegedaan aan de Hyundai Skill Olympics.
En in 2007 in Korea de titel: Beste Monteur van Europa behaald.
In 2012 in Duitsland de 4e plaats bereikt.
Beantwoord door MAS in topic Meeting samen met KIA club NL 27 Mei
Ligt even aan de werkzaamheden en planning of ik er ook bij ben....
Voorheen GMW op dit forum.
Echter ben ik nu als zelfstandige begonnen. Vandaar mijn bedrijfsnaam M.A.S.
In 2007 en 2012 voor Hyundai meegedaan aan de Hyundai Skill Olympics.
En in 2007 in Korea de titel: Beste Monteur van Europa behaald.
In 2012 in Duitsland de 4e plaats bereikt.
Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.