• slide-1.png
  • slide-2.png
  • slide-3.png
  • slide-4.png
  • slide-5.png

Meeting samen met KIA club NL 27 Mei

Meer
8 jaren 2 maanden geleden #33601 door Gerrit I30
Zoals gebruikelijk ben ik er bij

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
8 jaren 2 maanden geleden #33616 door Warmentuuter
Ik zag het al bij de Kiaclub voorbij komen.
Probeer de datum vrij te houden

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
8 jaren 2 maanden geleden - 8 jaren 2 maanden geleden #33662 door Henk1959
Ik kom ook leuk
Het adres is : Meerndijk 59, 3454HP De Meern
Laatst bewerkt 8 jaren 2 maanden geleden door Henk1959.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Willie Wortel

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
8 jaren 1 maand geleden #33909 door mitchelvm
misschien dat ik ook even kom koekeloeren, afhankelijk hoe druk ik ben met me andere hobby. met een beetje geluk kan ik het combineren die dag :)

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
8 jaren 1 maand geleden #33916 door MAS
Beantwoord door MAS in topic Meeting samen met KIA club NL 27 Mei
Ligt even aan de werkzaamheden en planning of ik er ook bij ben....

Voorheen GMW op dit forum.

Echter ben ik nu als zelfstandige begonnen. Vandaar mijn bedrijfsnaam M.A.S.

In 2007 en 2012 voor Hyundai meegedaan aan de Hyundai Skill Olympics.
En in 2007 in Korea de titel: Beste Monteur van Europa behaald.
In 2012 in Duitsland de 4e plaats bereikt.

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.