• slide-1.png
  • slide-2.png
  • slide-3.png
  • slide-4.png
  • slide-5.png

[10-05-2015] Jap Fest

  • sammy31
  • Onderwerp Auteur
  • +++Special member+++
  • +++Special member+++
Lees meer
9 jaren 3 maanden geleden - 8 jaren 11 maanden geleden #14713 door sammy31
[10-05-2015] Jap Fest werd gestart door sammy31
Ook in 2015 kan JapFest natuurlijk niet ontbreken. Weer met een bomvol circuitprogramma en geheel vernieuwd! In de ochtend Time Attack met de finales rond 13 uur, afgewisseld met Driftshows. Van 14 tot 18 uur is het tijd voor dragraces op de 1/4 Mile track voor de hoofdtribune. Een vernieuwde Show & Shine op de paddocks en natuurlijk ruimschoots ruimte voor de vele showcars! Dit alles zal plaats vinden op Circuitpark Zandvoort.

KORTING
De clubentreetickets kosten in de online voorverkoop € 13,50 en aan de kassa ter plaatse betaal je € 18,00. Je hebt dus een korting van € 4,50 wanneer je bestelt in de voorverkoop.

CLUBAUTOTICKET
Elk clublid heeft recht op een gratis clubautoticket (normale prijs is € 8,-). Vanaf dit jaar kunnen clubleden dit autoticket zelf bestellen op de website van het evenement. Ga met je clubcode (deze ontvang je van ons per mail, na aanmelding) naar de ticketshop, vul de code in en het autoticket komt direct in je winkelwagen terecht. Vervolgens kun je meteen de clubentreetickets bestellen, max. 2 per auto voor € 13,50 p.p.. In deze shop kun je ook de overige tickets bestellen. Print de bestelde tickets uit en neem ze meer naar het evenement. De clubcode wordt meegeprint op het clubautoticket, plaats deze duidelijk zichtbaar achter de voorruit.

Edit (door Marv46):
De clubcodes zijn bekend, als je je aanmeld krijg je nu dus direct de clubcode en het clubautoticket doorgestuurd. Aanmelden kan tot en met zaterdag 2 mei.

Aanmeldingen:
- Samantha/Sammy31 - Excel
- Marwin/Marv46 - Accent
Laatst bewerkt 8 jaren 11 maanden geleden door Marv46.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 3 maanden geleden #14722 door Patrick27
Beantwoord door Patrick27 in topic [10-05-2015] Jap Fest
- Patrick! ( hopelijk met nieuwe look van de auto)....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Marv46
  • Clubkrant / meeting organisator
  • Clubkrant / meeting organisator
Lees meer
9 jaren 3 maanden geleden - 9 jaren 3 maanden geleden #14734 door Marv46
Beantwoord door Marv46 in topic [10-05-2015] Jap Fest
Ik moet nog even kijken of ik ook met mijn Hyundai kom, waarschijnlijk alleen als ik er net zoals vorig jaar mee op het circuit ga.

Maar ik zal zeker aanwezig zijn met mijn klassieke Mitsubishi. Dan koop ik het ticket ook via de Mitsubishi Owners Club, gezien de auto daarbij op de paddock komt te staan.
Laatst bewerkt 9 jaren 3 maanden geleden door Marv46.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 3 maanden geleden #14746 door Patrick27
Beantwoord door Patrick27 in topic [10-05-2015] Jap Fest
Zal wel gezellig zijn marv! Maar dan liever met je Hyundai ;) :P

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Marv46
  • Clubkrant / meeting organisator
  • Clubkrant / meeting organisator
Lees meer
9 jaren 3 maanden geleden #14753 door Marv46
Beantwoord door Marv46 in topic [10-05-2015] Jap Fest
Het staat vast dat ik dus met de Mitsubishi kom, maar of daarnaast de Hyundai ook mee komt ligt aan mijn financiën op dat moment. Gezien het gelijk dubbel zo duur wordt (brandstof en entreeticket) om een tweede auto mee te nemen.

Vorig jaar heb ik de Hyundai o.a. meegenomen zodat ik daarmee bij de Recaro Track Time (circuitrijden) mee kon doen. Zodoende had ik gehoopt dat japfest dit jaar op Assen zou plaatsvinden, zodat ik ook een keer op dat circuit kan rijden. Assen vindt ik zelf ook een mooier circuit, naast dat de infrastructuur daar beter is en het voor mij minder lang rijden is.

Ik moet dus even kijken of ik met twee auto's ga, of dat ik enkel met de Mitsubishi ga. Als het aan mij ligt neem ik beide auto's mee (en ga ik me de Hyundai weer aan het circuitrijden meedoen), maar ik weet niet of mijn portemonnee dat toelaat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 3 maanden geleden #14762 door Patrick27
Beantwoord door Patrick27 in topic [10-05-2015] Jap Fest
Als het op Assen was, had ik ff een overnachting gepland :P. Naja ik hoop dat @Sammy r voor kan zorgen dat de shirtjes + de vaandels van HCH erbij staan. Voor meer bekendheid natuurlijk! Vorig jaar was het ook gezellig toch

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.