• slide-1.png
  • slide-2.png
  • slide-3.png
  • slide-4.png
  • slide-5.png

Subwoofer plaatsen Coupe

  • Arnold
  • Onderwerp Auteur
  • Eigenaar/Oprichter
  • Eigenaar/Oprichter
Lees meer
9 jaren 10 maanden geleden #10788 door Arnold
Subwoofer plaatsen Coupe werd gestart door Arnold
In al mijn vorige auto's ontbrak het niet aan een audio modificatie.
Toen ik deze Coupe 2 jaar geleden kocht dacht ik bij mezelf " alleen een paar goede speakers en geen sub meer voor de ruimte"

En ook heb ik mijn set te koop gehad: www.hyundaiclubholland.nl/index.php?opti...=492&Itemid=739#3895

Maar nu heb ik toch besloten het er weer in te gaan zetten. Wel met een Vibe Audio fast plug er tussen om de sub makkelijk er uit te halen (de versterker schroef ik aan de sub kist vast)

Nice and smooth.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 10 maanden geleden - 9 jaren 10 maanden geleden #10789 door Patrick27
Beantwoord door Patrick27 in topic Subwoofer plaatsen Coupe
Hahaha is iedereen ineens met zijn audio bezig, best wel leuk om te lezen! Ik zou eigenlijk nog even 1 klein dingetje moeten doen bij mijn audio set, het lampje van de kofferbak zit los, en ik weet niet of ik vanuit daar een led slang kan doorlussen...

Scces!
Laatst bewerkt 9 jaren 10 maanden geleden door Patrick27.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Arnold
  • Onderwerp Auteur
  • Eigenaar/Oprichter
  • Eigenaar/Oprichter
Lees meer
9 jaren 10 maanden geleden #10821 door Arnold
Beantwoord door Arnold in topic Subwoofer plaatsen Coupe
Ok vandaag kwam mijn Vibe audio connector binnen vanuit Engeland.

Alle andere materialen had ik nog, deze audio setup kost mij dus maar 25,- (voor de connector) Bekabeling is allemaal zo uit mijn oude auto overgebleven en ziet er nog top uit dus gebruik ik gewoon weer. Volgende week het wiel er af en de wielkast er uit om de voedingskabel naar binnen te werken.
De connector is wel van hoogwaardig materiaal, lekker stevig. Nadeel is alleen dat er maar tot 10mm2 kabel in kan en niet dikker (is voor mijn setup meer dan voldoende)







Nice and smooth.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Arnold
  • Onderwerp Auteur
  • Eigenaar/Oprichter
  • Eigenaar/Oprichter
Lees meer
9 jaren 10 maanden geleden #10822 door Arnold
Beantwoord door Arnold in topic Subwoofer plaatsen Coupe

Patrick27 schreef : Hahaha is iedereen ineens met zijn audio bezig, best wel leuk om te lezen! Ik zou eigenlijk nog even 1 klein dingetje moeten doen bij mijn audio set, het lampje van de kofferbak zit los, en ik weet niet of ik vanuit daar een led slang kan doorlussen...

Scces!


Ik weet niet hoe veel lampjes er op die Led strip zitten? bekabeling van dat soort lampjes is meestal niet je van het. Een led stripje zou ik persoonlijk er wel op aan durven sluiten. Een versterker of iets wat meer stroom trekt niet :)

Nice and smooth.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 10 maanden geleden #10825 door Patrick27
Beantwoord door Patrick27 in topic Subwoofer plaatsen Coupe
De versterker ligt ook apart met voeding van de accu en de aarde op het chasis.
Nu moet ik ff kijken voor dat lampje. Maar goed nu eerst rustig aan doen! Succces met het inbouwen van jouw entertainment!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Arnold
  • Onderwerp Auteur
  • Eigenaar/Oprichter
  • Eigenaar/Oprichter
Lees meer
9 jaren 10 maanden geleden #11049 door Arnold
Beantwoord door Arnold in topic Subwoofer plaatsen Coupe
vandaag tijd gevonden om de versterker en Sub in te bouwen.

Helaas heb ik er niet aan gedacht veel foto's te maken. Gelukkig wel een paar.

Het begon met de auto opkrikken om het wiel te verwijderen. Na dat het wiel er af was heb ik de complete binnenkuip (spatscherm) verwijderd.
Toen vond ik de benodigde doorvoerruimtes voor de voedingskabel. Tevens kwam ik een kilo grond en vertreerde bladeren tegen.

Eenmaal de voedingskabel bij de voeten gingen de kappen van de dorpel er af en de achterbank er uit.

Door de dorpel lijst heb ik lopen:

voeding, remote en rca kabel (eigenlijk hoort dit niet aan 1 kant bij elkaar, maar ik vond het wel best)




Wat een rommel geeft het toch om de rca kabel en de remote naar de radio door te voeren en aan te sluiten/




Alle verbindingen bij de accu(aan de accu zit een oog...deze is niet aan de pool vast gesoldeerd, maar het oog wel aan de kabel) zijn gesoldeerd met een 30 amp zekering er tussen.



De versterker heb ik op de kist geschroefd , en 1 deel van mijn vibe fast plug ook.
Nu kan ik met 1 stekker plug (en 2 tulp plugjes) loshalen de complete set verwijderen.




En wat gaat dat weer hard zeg!!!!!! :cheer: B) :woohoo:

Nice and smooth.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.