• slide-1.png
  • slide-2.png
  • slide-3.png
  • slide-4.png
  • slide-5.png
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

Sluiting????

  • Gsgdj
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
1 jaar 3 dagen geleden - 1 jaar 3 dagen geleden #58897 door Gsgdj
Sluiting???? werd gestart door Gsgdj
Hallo allemaal.

Ik heb een probleem met mijn mistlicht achter. Zodra de verlichting aanstaat en ik doe het mistachter licht aan gaat alle verlichting aan de achterkant van de auto uit. Nieuwe schakelaar zit er in nog steeds problemen. 
Is zit geen interieurlampje (lampje in het dak) in. Als ik er een lampje in doe misschien een verkeerd lampje gaat mijn kofferbak lampje branden, lampje zelf gaat niet aan. Weet iemand toevallig welk type lampje dit is?
Dit kan het probleem toch niet zijn??

Wie kan mij helpen 
Laatst bewerkt 1 jaar 3 dagen geleden door Gsgdj.

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

  • Gsgdj
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
1 jaar 1 dag geleden #58899 door Gsgdj
Beantwoord door Gsgdj in topic Sluiting????
Niemand?????

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
1 jaar 1 dag geleden #58900 door Arnold
Beantwoord door Arnold in topic Sluiting????
De site was zeer slecht bereikbaar de laatste dagen. Weinig mensen hebben je bericht gezien.

Ik zou denken dat het een massa probleem is.
Zit er niet een massa punt bij je reservewiel? Is die aansluiting nog goed? (Corrosie door bijvoorbeeld lekkage)

Nice and smooth.

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

  • Gsgdj
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11 maanden 4 weken geleden - 11 maanden 4 weken geleden #58913 door Gsgdj
Beantwoord door Gsgdj in topic Sluiting????
Oww dat was het probleem ik dacht al haha. 
gelukkig weer bereikbaar😁.

Nee er zit geen massa punt bij het reserve wiel. 

zodra ik de mistlampen aanzet gaat ook het kofferbaklampje branden. 
Ook als het lampje van de interieurverlichting aanzet hoor ik een relais klikken en brand ook het kofferbaklampje op mijn dashboard 
Bijlagen:
Laatst bewerkt 11 maanden 4 weken geleden door Gsgdj.

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
11 maanden 3 weken geleden #58917 door Tucson V60
Beantwoord door Tucson V60 in topic Sluiting????
Eerste gedachte is slechte massa. Ik ga er even vanuit dat er niets aan de bedrading is gewijzigd of dat er een trekhaak onder gezet is. 

2013~2021 Tucson V6 2.7 - 2005 (geexporteerd)
2021~heden Volvo V60 T6 3.0 AWD Summun,-2011 Heico+K&N intake filter 340PK-520Nm

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

  • Gsgdj
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11 maanden 2 weken geleden - 11 maanden 2 weken geleden #58948 door Gsgdj
Beantwoord door Gsgdj in topic Sluiting????
Sorry voor het late bericht. Had niet gezien dat je had gereageerd. Nee helemaal niks. Ik heb nu mistlicht schakelaar vervangen en het kofferbak slot. Nog steeds zelfde probleem 

Het vreemde is ook als ik hem wil uitlezen dan gaat het zelfde lampje branden en ook dan kan ik hem niet uitlezen maakt geen verbinding. 

Ook ben ik erachter gekomen dat als ik de stadslicht aanzet en dan mist licht gaat de achterverlichting knipperen zelfde als het kofferbak lampje.
Laatst bewerkt 11 maanden 2 weken geleden door Gsgdj.

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.