Forum

Meer onderwerpen »

Forum Zoeken

Trefwoord

Events

ma di wo do vr za zo
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

-Vul je chassisnummer in op je profiel: hyundaiclubholland.nl/index.php?option=com_co...r&view=userdetails&Itemid=1804
Of geef je chassisnummer op in het forum(geen voorkeur)
- Als iemand je vraagt bepaalde handelingen te doen , doe dat dan en geef gericht antwoord terug.
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

Voldoe je niet aan bovenstaande kan het gebeuren dat er geen antwoord op je vraag gegeven wordt.
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Android Auto

Android Auto 09 jan 2018 15:56 #32102

• Gutanoth
  • Gutanoth's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • i20
  • Ontvangen bedankjes 2
Hallo iedereen!

Binnenkort krijg ik mijn Hyundai i20, maar het viel me op dat de i20 zo'n beetje het enige model is dat geen Android Auto ondersteund (wat de i20 Elite in India wel doet)

Hoe groot is de kans dat dat ooit nog toegevoegd kan worden door middel van een software update?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Android Auto 12 mrt 2018 21:26 #33298

Hoi ik heb sinds juli 2017 een I20. Wat bedoel je met Android Auto ?. Ik maak via Wifi Mobile Hotspot verbinding met het systeem (android App ) maar volgens mij bedoel je wat anders.

gr Robin

Android Auto 29 mrt 2018 08:32 #33517

• Gutanoth
  • Gutanoth's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • i20
  • Ontvangen bedankjes 2
Android auto is een systeem dat het scherm van je telefoon op je display projecteert. Zo kan je bijvoorbeeld Google assistant en Google maps in je auto gebruiken.

dit is het:

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Willie Wortel, Robin12th

Android Auto 26 mei 2018 17:19 #34348

Als ik hier als nieuw lid op in mag haken, ik vraag mij dit ook af? Weet iemand of het mogelijk is om een I20 van 2017 of 2018 te updaten zodat dit mogelijk wordt? In andere landen en modellen is dit inderdaad sowieso mogelijk.

De navigatie met live-services is opzich goed, maar ik mis wat dingetjes die Google Maps of Waze wel hebben, dus als ik dat werkend zou kunnen krijgen ben ik nog blijer met de auto :-)

Android Auto 21 mei 2019 09:51 #38070

Dit vraag ik me inderdaad ook af. Volgens de website van Android Auto is i20 sinds 2016 geschikt, maar ik heb volgens mij ook geen Android Auto in mijn systeem.

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.554 seconden
cpr certification online
cpr certification onlinecpr certification online

Copyright © Hyundai Club Holland 2012-2019. All Rights Reserved. Hyundai Club Holland is geen onderdeel van het merk Hyundai.