Forum

Meer onderwerpen »

Forum Zoeken

Trefwoord
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

-Vul je chassisnummer in op je profiel: hyundaiclubholland.nl/index.php?option=com_co...r&view=userdetails&Itemid=1804
Of geef je chassisnummer op in het forum(geen voorkeur)
- Als iemand je vraagt bepaalde handelingen te doen , doe dat dan en geef gericht antwoord terug.
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

Voldoe je niet aan bovenstaande kan het gebeuren dat er geen antwoord op je vraag gegeven wordt.
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Trekhaak kabelset i20 (2017) - Aansluiting in zekeringenkast 28 dec 2020 14:41 #42785

• ReneHyundai
  • ReneHyundai's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 1
Hoi allemaal,

Ik ben voornemens een trekhaak op mijn i20 (2017) te zetten. Ik heb een mooie voertuigspecifieke kabelset gevonden voor de i20.

De handleiding van de kabelset is hier te vinden:
www.winparts.nl/upload/product_media/documents/document_627683.pdf

In stap 26 moet de zekering van het shuifdak eruit gehaald worden, en hier gaat de stekker van de trekhaakkabelboom in. Deze stekker heeft wel een dubbele zekering.
Mijn i20 heeft een schuifdak, dus deze zekering is wel van belang.

Snapt iemand deze constructie met deze stekker met twee zekeringen? Gaat de ene zekering in de stekker rechsttreeks weer terug naar het schuifdak? En de tweede naar de trekhaak (en via de aahanger naar de massa). Ik neem aan dat het geen invloed heeft op het functioneren van het schuifdak?

Bedankt! Ik wil graag even snappen wat ik aanschaf en installeer :lol:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Trekhaak kabelset i20 (2017) - Aansluiting in zekeringenkast 05 apr 2021 14:05 #43863

• i20 driver
  • i20 driver's Profielfoto
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • i20 i-motion
  • Ontvangen bedankjes 0
hallo, als ik het zo mag zien is 1 zekering gewoon voor je schuifdak en de andere wordt door gelust voor je aanhangerstekker. boven in staat +30 dus het is een constante voeding ook al is het contact er af. een +15 schakeling is een voeding na het contactslot. het zou normaal geen probleem moeten zijn voor het functioneren van je schuifdak.

veel succes met opbouwen.
gr. ramon

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.317 seconden
cpr certification online
cpr certification onlinecpr certification online

Copyright © Hyundai Club Holland 2012-2021. All Rights Reserved. Hyundai Club Holland is geen onderdeel van het merk Hyundai.