Forum

Meer onderwerpen »

Forum Zoeken

Trefwoord
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

-Vul je chassisnummer in op je profiel: hyundaiclubholland.nl/index.php?option=com_co...r&view=userdetails&Itemid=1804
Of geef je chassisnummer op in het forum(geen voorkeur)
- Als iemand je vraagt bepaalde handelingen te doen , doe dat dan en geef gericht antwoord terug.
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

Voldoe je niet aan bovenstaande kan het gebeuren dat er geen antwoord op je vraag gegeven wordt.
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

paravan hyundia i20 30 apr 2021 16:19 #44106

Mijn ruitenwisser mechaniek maakt lawaai en ik deze desnoods vervangen, maar ik zou graag willen weten hoe je de paravan verwijderd?
Hopelijk kan iemand mij hier enige uitleg voor geven.

Bijvoorbaad dank,

Gerrit van Gelder

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door TucsonV6. Reden: Paravan is de bak ruimte onder de vooruit, hierin bevind zich o.a. het ruitenwisser mechanisme.

paravan hyundia i20 30 apr 2021 16:55 #44107

• TucsonV6
  • TucsonV6's Profielfoto
  • Moderator
  • Moderator
  • Tucson 2.7 V6 - 2005
  • Ontvangen bedankjes 711
Beste Gerrit,

Zou het kunnen zijn dat jouw ruitenwisser assen drooggelopen zijn? Spuit hier een beetje WD40 op en laat ze even op en neer gaan. Als dit niet werkt zal waarschijnlijk de onderstaande uitleg je verder helpen. Ik denk dat het smeren is van de bewegende delen en anders kun je er zo bij om te vervangen.

Ik heb van de informatie die ik heb een 1.6 uit 2010 gepakt. De paravan zit vast met 4 schroeven of boutjes en je zult de ruitenwissers moeten verwijderen met de as moeren en sluitringen. Mogelijk dat er rubberen strip zit voor de afdichting van de paravan aan de motorklep, die zal dan ook verwijderd moet worden.
Montage in omgekeerde volgorde.

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Hyundai TusconV6 2.7 '05(huidig);Hyundai Getz 1.1 '05(huidig); Zelfbouw Hi-End Tube Amplifier Class A(zie foto), Sony ES Vintage apparatuur, Hiseeu Europe BV camera systemen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Willie Wortel, gvgelder@ziggo.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.202 seconden
cpr certification online
cpr certification onlinecpr certification online

Copyright © Hyundai Club Holland 2012-2021. All Rights Reserved. Hyundai Club Holland is geen onderdeel van het merk Hyundai.