Forum

Meer onderwerpen »

Forum Zoeken

Trefwoord
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

-Vul je chassisnummer in op je profiel: hyundaiclubholland.nl/index.php?option=com_co...r&view=userdetails&Itemid=1804
Of geef je chassisnummer op in het forum(geen voorkeur)
- Als iemand je vraagt bepaalde handelingen te doen , doe dat dan en geef gericht antwoord terug.
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

Voldoe je niet aan bovenstaande kan het gebeuren dat er geen antwoord op je vraag gegeven wordt.
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

2e sleutel kwijt geraakt 04 aug 2020 22:21 #41644

Onlangs ben ik de reserve sleutel ( met afstandsbediening en activatering van alarm ) verloren. Ik kan bij de dealer een nieuwe sleutel bestellen die echter veel duurder is als dat ik bij een sleutelspeciaalzaak kan krijgen. De speciaalzaak kan de sleutel wel inlezen maar heeft de pincode nodig van de auto/alarm om deze op de nieuwe sleutel toe te kunnen passen.
Een hyuandaidealer in de buurt heb ik opgezocht en weigert mij deze te geven omdat ik de sleutel niet bij hem bestel. Heeft iemand hier ervaringen mee? Heeft iemand een oplossing ?
Een gewone sleutel kan wel gemaakt worden maar dan moet ik altijd de auto afsluiten met de sleutel zelf ipv de afstandsbediening. Door de afstandsbediening wordt het alarm geactiveerd en deze kan door de normale sleutel dan niet afgezet worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

• Pagina:
  • 1

Tijd voor maken pagina: 0.195 seconden
cpr certification online
cpr certification onlinecpr certification online

Copyright © Hyundai Club Holland 2012-2020. All Rights Reserved. Hyundai Club Holland is geen onderdeel van het merk Hyundai.