• slide-1.png
  • slide-2.png
  • slide-3.png
  • slide-4.png
  • slide-5.png
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

Nieuwer type ix20 grille op ouder model?

  • LucW
  • Onderwerp Auteur
  • Premium Member
  • Premium Member
Lees meer
3 jaren 4 maanden geleden #42405 door LucW
De verwachting is dat na mijn huidige Matrix ik de ix20 kies als opvolger, maar net als de Matrix gepimpt is, wil ik dat ook doen met de ix20.
Past de nieuw model grille op het oude model, vind de nieuwe grille gewoon veel mooier.

Bekijk mijn reisavonturen met de Tucson / Matrix en de Burgman op mijn YouTube kanaal: zoek op Luc Wijdeveld

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
3 jaren 3 maanden geleden #42629 door Gerrit I30
Lucw ik vindt het ook een veel mooier gril nou dan maar de Matrix inruilen voor een ix20.
Maar de Matrix is toch ook wel een mooie auto en zeer zeker erg betrouwbaar, dat weet ik uit ervaring.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • LucW
  • Onderwerp Auteur
  • Premium Member
  • Premium Member
Lees meer
3 jaren 3 maanden geleden #42676 door LucW
Ben nog steeds zeer content met de Matrix 'Bejaarde mobiel' Nader zelf ook de magische 65 jaar getal over enkele maanden, al is dat door de overheid opgewaardeerd naar 1 jaar en 7 maanden werkstraf erbij, dus pas op 10-10-2022 gaat de vlag uit, hoewel ik zekers parttime blijf werken en mijn huidige werkgever geeft mij ook die mogelijkheid als vrachtwagen chauffeur parttimer ook na het pensioen daar het magere pensioentje bij te spijkeren. Alles is budget bij mij, en van een dure vrouw heb ik al 16 jaar geleden afscheid van genomen. Als het aan haar bling bling smaak had gelegen was de Matrix sowieso nooit gekomen. Zo zie je maar dat mannen verstandiger kunnen zijn.
Eerst staat een Hymer B 544 (met de 2.8 JTD motor) occasion op de lijst, de Matrix die nu al door de motorscooter is gedegradeerd tot 'BE-Winkelwagen' wil ik zo lang mogelijk behouden totdat de kosten te hoog worden en vervanging een economisch voordeel gaat opleveren en dan wordt het een ix-20 of een Kia Venga, het broertje, prijs zal doorslaggevend zijn.
Waarom mijn vraagstelling van de ix-20 Grille? Hou wel van personaliseren en opleuken van een auto.

Bekijk mijn reisavonturen met de Tucson / Matrix en de Burgman op mijn YouTube kanaal: zoek op Luc Wijdeveld
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Gerrit I30

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.