We hebben een Hyundai ix20 1.6i i-Catcher die een navigatie systeem heeft waar geen carplay op zit.
De huidige navigatiesysteem heeft ook een achteruit rij camera.
Nu hebben we enkele vragen
We willen het huidige navigatiesysteem gaan vervangen met een systeem met carplay maar is het mogelijk hierbij de achteruit camera te blijven gebruiken.
We willen alle stuurfunctie behouden, welke canbus stuurwielinerface is hier het meest geschite die ook 100% functioneert en die tevens ook de bestaande achteruit rij camera aan kan sturen.
Hebben we ook nog een andere canbus nodig om de carplay aan te sturen.
Zijn er nog andere zaken waar wij rekening mee moeten houden.
Foto is van de bestaande navigatie systeem