Forum

Meer onderwerpen »

Forum Zoeken

Trefwoord
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

-Vul je chassisnummer in op je profiel: hyundaiclubholland.nl/index.php?option=com_co...r&view=userdetails&Itemid=1804
Of geef je chassisnummer op in het forum(geen voorkeur)
- Als iemand je vraagt bepaalde handelingen te doen , doe dat dan en geef gericht antwoord terug.
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

Voldoe je niet aan bovenstaande kan het gebeuren dat er geen antwoord op je vraag gegeven wordt.
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: AUX EN MP3 FUNCTIE WERKEN NIET MEER OP DE STANDAARD RADIO

AUX EN MP3 FUNCTIE WERKEN NIET MEER OP DE STANDAARD RADIO 31 jan 2020 22:53 #40204

Beste forumgebruikers,

Sinds een maand doet de usb (mp3 muziekbestanden) van een Hyundai I30 uit 2008 het niet meer. Zekeringen nagekeken, deze waren goed. Een kabel van aux naar usb gekocht om te testen of de usb aansluiting misschien defect was, met een usb stick op de radio zegt deze connected, maar er wordt geen muziek afgespeeld???

Bij het aanzetten van de verlichting wordt de usb/aux aansluiting nabij handrem verlicht, dus neem ik aan dat de bekabeling wel goed is?

Weet er iemand of er op de radio ook zekeringen zitten???

Lorenzo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Lorenzo888.

AUX EN MP3 FUNCTIE WERKEN NIET MEER OP DE STANDAAR DRADIO 01 feb 2020 12:50 #40209

• Arnold
  • Arnold's Profielfoto
  • Eigenaar/Oprichter
  • Eigenaar/Oprichter
  • Coupe 2.7 v6
  • Ontvangen bedankjes 699
Ik denk dat de betreffende usb poort door de radio gevoed wordt qua stroom.

Heb je er toevallig pas muziek bijgezet? Was dat op een Mac en heb je de usb toen netjes verwijderd?
Nice and smooth.

AUX EN MP3 FUNCTIE WERKEN NIET MEER OP DE STANDAAR DRADIO 05 feb 2020 03:10 #40236

Nee

Re:AUX EN MP3 FUNCTIE WERKEN NIET MEER OP DE STANDAAR DRADIO 05 feb 2020 19:54 #40241

• Arnold
  • Arnold's Profielfoto
  • Eigenaar/Oprichter
  • Eigenaar/Oprichter
  • Coupe 2.7 v6
  • Ontvangen bedankjes 699
Ik neem aam dat je ook al een andere usb stick geprobeerd hebt?

Verstuurd vanaf mijn telefoon. Excuses voor eventuele typo's.
Nice and smooth.

AUX EN MP3 FUNCTIE WERKEN NIET MEER OP DE STANDAAR DRADIO 14 feb 2020 00:32 #40307

Van de week de radio met front weggehaald en alles nagemeten. Alles was goed. Andere aux/mp3 module besteld en vandaag geplaatst en alles werkt weer naar behoren.

Wat ik wel zou willen doen ivm kinderen is de huidige aux/mp3 aansluiting nabij de handrem met kabel verplaatsen naar de sigaretten aansteker zoals bij de nieuwere type's I30. Wie kan mij vertellen hoe ik de middenconsole kan losnemen???

Ik heb een poging gewaagd, bij de bestuurderzijde en passagierszijde zitten twee schroeven en achter bij de armsteun zitten twee bouten in het bewaar vakje, alleen bij de versnellingspook zitten ook schroeven, ik weet niet of ik die moet loshalen, want de versnellingspookhoes zit met een knoopsluiting met klittenband vast??? Naar mijn mening hoeft dit niet???

Wie heeft ooit de middenconsole losgehaald of weet hoe het met????

Laast bewerkt: door Lorenzo888.

AUX EN MP3 FUNCTIE WERKEN NIET MEER OP DE STANDAAR DRADIO 14 feb 2020 01:31 #40308

Hieronder een schema.

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.250 seconden
cpr certification online
cpr certification onlinecpr certification online

Copyright © Hyundai Club Holland 2012-2019. All Rights Reserved. Hyundai Club Holland is geen onderdeel van het merk Hyundai.