Forum

Meer onderwerpen »

Forum Zoeken

Trefwoord
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

-Vul je chassisnummer in op je profiel: hyundaiclubholland.nl/index.php?option=com_co...r&view=userdetails&Itemid=1804
Of geef je chassisnummer op in het forum(geen voorkeur)
- Als iemand je vraagt bepaalde handelingen te doen , doe dat dan en geef gericht antwoord terug.
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

Voldoe je niet aan bovenstaande kan het gebeuren dat er geen antwoord op je vraag gegeven wordt.
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Dashboard/middenconsole loshalen i30 dec 2012 nieuwer model. 13 nov 2020 11:35 #42428

• DWM72
  • DWM72's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
  • i30
  • Ontvangen bedankjes 0
Beste allen,

Er is al een topic geweest hierover in 2014 daar is een “how to” geplaatst volgens een gebruiker, maar waar? Er staat nergens een link.
Ik zou graag eea loshalen voor wat werkzaamheden. Alles lijkt mij fragiel kunststof en “geklikt”.
Graag hulp. Daarnaast, is er software verkrijgbaar met ‘blow up’ pdf’s per onderwerp. Ik zag al iets voorbij komen van een vorig model.

Groet Dennis

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Dashboard/middenconsole loshalen i30 dec 2012 nieuwer model. 13 nov 2020 15:28 #42436

• Arnold
  • Arnold's Profielfoto
  • Eigenaar/Oprichter
  • Eigenaar/Oprichter
  • I20 / Coupe 2.7 v6
  • Ontvangen bedankjes 870
Hoi Dennis,

wil je de radio er uit hebben of het hele dashboard?
Nice and smooth.

Dashboard/middenconsole loshalen i30 dec 2012 nieuwer model. 13 nov 2020 18:28 #42441

• DWM72
  • DWM72's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
  • i30
  • Ontvangen bedankjes 0
Hey Arnold,
Dank voor je reactie. Het gaat mij eigenlijk over de middenconsole rondom de radio etc. Inmiddels de stoute schoenen aangetrokken en even goed gekeken en gevoeld. Ik ben er achter dat de twee zilveren strips aan de zijkanten van de middenconsole het begin is van demonteren. Erg spannend met abs kunststof. Ik heb ook foto’s gemaakt om anderen ook wijzer te maken. Die plaats ik binnenkort. De reden van mijn demontage zoektocht is dat ik twee steunen wil plaatsen voor navigatie en telefoonhouder. Je kan natuurlijk ook iets kopen als van Brodit www.broditnederland.nl/contents/nl/d598_Montage-Producten-Hyundai-i30.html, maar ik ben altijd van goed vastzetten, het liefst weer verwijderbaar zonder schade.

Re:Dashboard/middenconsole loshalen i30 dec 2012 nieuwer model. 13 nov 2020 19:27 #42442

• Arnold
  • Arnold's Profielfoto
  • Eigenaar/Oprichter
  • Eigenaar/Oprichter
  • I20 / Coupe 2.7 v6
  • Ontvangen bedankjes 870

Verstuurd vanaf mijn KB2003 met Tapatalk
Nice and smooth.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: DWM72

Laast bewerkt: door Arnold.
  • Pagina:
  • 1

Tijd voor maken pagina: 0.202 seconden
cpr certification online
cpr certification onlinecpr certification online

Copyright © Hyundai Club Holland 2012-2021. All Rights Reserved. Hyundai Club Holland is geen onderdeel van het merk Hyundai.