• slide-1.png
  • slide-2.png
  • slide-3.png
  • slide-4.png
  • slide-5.png
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

Leds

Lees meer
3 jaren 2 maanden geleden #43448 door Worker28
Leds werd gestart door Worker28
Hallo,ik heb onlangs de kenteken verlichting voorzien van leds en dat ziet er goed uit. Nu ben ik ook op zoek naar leds voor de remlichten en eventueel achteruitrij verlichting. Wie weet welk en waar ik moet kijken en/of bestellen?
Alvast bedankt.!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
3 jaren 2 maanden geleden - 3 jaren 2 maanden geleden #43455 door Tucson V60
Beantwoord door Tucson V60 in topic Leds
Hoe de i30 elektrisch in elkaar zit weet ik niet maar kijk uit. Fitting, Polariteit, type, lichtopbrengst moet je rekening mee houden.

Ik heb ze bij Wish en Ali vandaan gehaald en hier zijn heel wat leveringen overheen gegaan. Pas op met gecombineerde verlichting rem-dim in één lamp. Dit gaf bij mijn Tucson een rookwolkje omdat wanneer voorbeeld: dimlicht aanstond er een retour spanning over de andere leddraad kwam vanuit de fitting die vervolgens aan het andere achterlicht doorverbonden is en daardoor een kortsluiting veroorzaakte. Ik heb geëxperimenteerd met diodes maar het wil niet goed werken.
Als je enkele gloeidraad hebt gaat dit goed maar heeft even geduurd voordat de juiste led lamp gevonden was, type weet ik zo niet meer. Er zit veel troep tussen die het kort doet en deels uit valt of te weinig licht geeft. Ga voor een type dat uit 1 of max 3 leds bestaat, geen printjes met ledjes er op.
De fitting is heel belangrijk en daarmee ook de polarisatie, 150grd, 180grd, hoogte verschil pin zijkant. De betere led lampen zijn polariteits ongevoelig. Ik kwam er achter dat mijn knipperlampen voor dus omgedraaid zaten t.o.v. achter. LET OP, ik heb mijn knipperlicht relais veranderd, niet mogelijk bij alle wagens!

Volvo V60 T6 3.0 6cyl AWD(2011)Summun, Heico tuned 340PK-520Nm, (K&N filter)
Laatst bewerkt 3 jaren 2 maanden geleden door Tucson V60.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Willie Wortel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.