Forum

Meer onderwerpen »

Forum Zoeken

Trefwoord
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

-Vul je chassisnummer in op je profiel: hyundaiclubholland.nl/index.php?option=com_co...r&view=userdetails&Itemid=1804
Of geef je chassisnummer op in het forum(geen voorkeur)
- Als iemand je vraagt bepaalde handelingen te doen , doe dat dan en geef gericht antwoord terug.
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

Voldoe je niet aan bovenstaande kan het gebeuren dat er geen antwoord op je vraag gegeven wordt.
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Voorstellen en vraag uitbouwen standaard versterker kofferbak

Voorstellen en vraag uitbouwen standaard versterker kofferbak 13 feb 2020 14:03 #40303

Goedemiddag, zal me eerst even voorstellen, Francesco, sinds twee jaar in bezit van een IX35 I-catcher. Probleem met geluid van navi en radio zoals al eerder beschreven op het forum. na inspectie bij garage is de diagnose versterker stuk, tweedehands niet te vinden, vervanging niet te betalen. Ik heb een bedrijfje gevonden in Apeldoorn die zeggen het te kunnen repareren en hier ook twee jaar garantie op geven. Nu mijn vraag: zij geven aan dat uitbouwen erg simpel is maar ik kom er niet uit. vanuit het forum begrepen dat de versterker achter een paneel rechts in de kofferbak ligt. OM deze uit te bouwen moet dan het hele zijpaneel eraf? moet hiervoor de achterbank er ook uit? of kan je het speakerpaneel verwijderen en heb je dan genoeg ruimte? en hoe verwijder je die dan?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Het is gelukt, garage gebeld, bleek idd de bank te moeten verwijderen inclusief de bevestiging van de gordel en de steun van de krik, daarna kon het hele zijpaneel eruit. Versterker opgestuurd naar KMS in Apeldoorn, zal topic aanvullen als ik m terug heb.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door francesco H. Reden: verder gegaan

Voorstellen en vraag uitbouwen standaard versterker kofferbak 13 feb 2020 17:08 #40305

• Gerrit I30
  • Gerrit I30's Profielfoto
  • aanwezig
  • ++ Special member ++
  • ++ Special member ++
  • i30 CRDi 5 deurs
  • Ontvangen bedankjes 341
Francesco welkom hier op het forum veel plezier en veilige kilometers met de ix35.
Misschien komen we elkaar nog eens tegen tijdens een bijeenkomst van HCH en show je de ix35.

Voorstellen en vraag uitbouwen standaard versterker kofferbak 20 feb 2020 12:42 #40379

Goedemiddag Francesco,

Ik ben in Apeldoorn naar hetzelfde bedrijf geweest (wegens goede review) en helaas was de mijne niet te redden zeiden ze. Ze hadden een aantal componenten vervangen maar dat werkte niet. Toen heb ik een 2e hands versterker gekocht op internet (internationale websites).

Demonteren was heel simpel.
Ik heb het volgende filmpje bekeken en het is me in 1 keer gelukt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Willie Wortel

Laast bewerkt: door benosman.
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.334 seconden
cpr certification online
cpr certification onlinecpr certification online

Copyright © Hyundai Club Holland 2012-2020. All Rights Reserved. Hyundai Club Holland is geen onderdeel van het merk Hyundai.