Forum

Meer onderwerpen »

Forum Zoeken

Trefwoord
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

-Vul je chassisnummer in op je profiel: hyundaiclubholland.nl/index.php?option=com_co...r&view=userdetails&Itemid=1804
Of geef je chassisnummer op in het forum(geen voorkeur)
- Als iemand je vraagt bepaalde handelingen te doen , doe dat dan en geef gericht antwoord terug.
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

Voldoe je niet aan bovenstaande kan het gebeuren dat er geen antwoord op je vraag gegeven wordt.
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Rechter buitenspiegel opent wel / niet

Rechter buitenspiegel opent wel / niet 25 mrt 2020 17:11 #40670

• Schutter
  • Schutter's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 3
IX 35 1600 van 2012 Spiegelbediening handmatig d.m.v. knop in linker portier. Bij aanvang van de rit op knop drukken, de laatste tijd weigert de rechterspiegel te openen. Tot nu toe weer suiten en weer openen, lukt vaak maar ik wil van het euvel af. Hoe ga ik dit aanpakken om de steun / draaimechanisme te openen. Kan dit via scherm aan de binnenzijde bij het portier of ander manier. Graag een tip.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Rechter buitenspiegel opent wel / niet 10 apr 2020 14:49 #40805

• Sharkster
  • Sharkster's Profielfoto
  • aanwezig
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • IX35 I-Catcher
  • Ontvangen bedankjes 147
Beste Schutter,

Ik heb dit nu ook al een paar keer meegemaakt bij mijn iX35 (i-Catcher uit 2014).
Alleen is het bij mij de buitenspiegel aan de bestuurderskant.

Inderdaad werkt het weer als ik opnieuw een keer alles sluit en weer open doe, of als ik een keer tegen de binnenzijde van de deur t.h.v. de spiegel sla.
Ikzelf denk dat dit om een (bijna) kabelbreuk gaat...
Om dit te kunnen repareren zul je het deurpaneel er af moeten nemen.

Als je niet weet hoe dit moet zijn er wel filmpjes op YouTube te vinden hoe je dit doet bij een Hyundai ix35.
Als je het zelf niet aan durft kun je altijd nog MAS (Hein) vragen, dit is niet zo'n ingrijpende klus volgens mij.

Succes en laat me nog even weten of het gelukt is !
Hyundai IX35 I-Catcher, 2.0 GDI, 6-traps automaat, bouwjaar 2014 Faceliftmodel, kleur: Steelgrey
Aanpassingen: Skidplates voor en achter / trekhaak / achterruit extra getint 5% / spatlappen voor en achter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.192 seconden
cpr certification online
cpr certification onlinecpr certification online

Copyright © Hyundai Club Holland 2012-2020. All Rights Reserved. Hyundai Club Holland is geen onderdeel van het merk Hyundai.