Forum

Meer onderwerpen »

Forum Zoeken

Trefwoord
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

-Vul je chassisnummer in op je profiel: hyundaiclubholland.nl/index.php?option=com_co...r&view=userdetails&Itemid=1804
Of geef je chassisnummer op in het forum(geen voorkeur)
- Als iemand je vraagt bepaalde handelingen te doen , doe dat dan en geef gericht antwoord terug.
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

Voldoe je niet aan bovenstaande kan het gebeuren dat er geen antwoord op je vraag gegeven wordt.
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Achteruitrijcamera vervangen en aansluiten 26 juli 2021 14:19 #44897

• Louisix35
  • Louisix35's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
  • Ontvangen bedankjes 0
Hallo allemaal.

Ik ben Louis uit Friesland en ben sinds kort een trotse bezitter van een antraciet ix35 2.0 uit 2011.
Op 1 ding na is alles perfect.
De achteruit camera werkt niet (geoccideerd denk ik) en als ik de poook in de achteruit zet gebeurt er niets op het scherm.
W.s. is ergens een stekker eruit getrokken.

Wie kan mij advies geven, voordat ik naar de garage ga?

Bij voorbaat dank,

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Achteruitrijcamera vervangen en aansluiten 27 juli 2021 15:28 #44903

• Tucson V60
  • Tucson V60's Profielfoto
  • Moderator
  • Moderator
  • V6 2.7- Volvo V60 T6 3.0
  • Ontvangen bedankjes 740

Hallo allemaal.

Ik ben Louis uit Friesland en ben sinds kort een trotse bezitter van een antraciet ix35 2.0 uit 2011.
Op 1 ding na is alles perfect.
De achteruit camera werkt niet (geoccideerd denk ik) en als ik de poook in de achteruit zet gebeurt er niets op het scherm.
W.s. is ergens een stekker eruit getrokken.

Wie kan mij advies geven, voordat ik naar de garage ga?

Bij voorbaat dank,

Welkom Louis,
Er zijn al wat berichten geweest op het forum van de IX camera en ik zou daar even naar zoeken. Als je de camera laat vervangen bij de dealer loopt dit in de papieren. Het is zeker de moeite als je dit durft om het geheel te demonteren (doet het nu ook niet) en met geluk is het schoonmaken, testen en waterdicht maken. Wees voorzichtig met de lens /opnemer als je deze open mocht maken. Als er een stekker ergens af ligt moet je daar ook even naar kijken. Ik ken de IX camera niet maar meer als +12v, 0v, video signaal zal het niet zijn verwacht ik.
Je kunt proberen mocht deze defect zijn om de mannen bij 'van Deijne' in Volkel te bellen of ze wat hebben liggen uit een demontage wagen.

Succes.
Volvo V60 T6 3.0(2011); VW Up 1.0 '15; Zelfbouw buizen versterker Class A(zie foto), Sony ES apparatuur, Hiseeu Europe BV camera systemen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Willie Wortel, Louisix35

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.164 seconden
cpr certification online
cpr certification onlinecpr certification online

Copyright © Hyundai Club Holland 2012-2021. All Rights Reserved. Hyundai Club Holland is geen onderdeel van het merk Hyundai.