• slide-1.png
  • slide-2.png
  • slide-3.png
  • slide-4.png
  • slide-5.png
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

Verlangde fabrieksgarantie nuttig of onzin

Lees meer
7 jaren 11 maanden geleden #23234 door Willie Wortel
Mijn i 40 Eyecatcher wordt September 5 jaar dus gaat ie uit de normale garantie met zo n 140.000 km op de klok
Voor 756 Euro is er nog eens 2 jaar fabrieksgarantie en mobiliteits service voor Europa mogelijk
Wie heeft hier ervaring mee en is dit wel zo handig
Slijtage delen zijn uitgesloten dus de uitlaat , remschijven en blokken , accu komen hier niet voor in aanmerking :S

NB
Vandaag is mijn trage en haperende Navigatie scherm is netjes vervangen onder garantie, behoorlijk prijzig lijkt me :woohoo:


Hoor graag de ervaring of meningen hierover

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 11 maanden geleden #23235 door Henk1959
Is gewoon hoe je het bekijkt, en wat kun je zelf. De hele lange garantie cyclus, is er natuurlijk op gebaseerd, om geld te verdienen, niet voor jou maar voor hyundai. Voor sommige mensen is dit wel een lekker gevoel, van veiligheid. Maar bedenk wel dat elke fatsoenlijke garage jou wagen kan maken.
En die 757 euro ben je nu al kwijt. Daarom vind ik persoonlijk, gewoon lekker een anwb abo, en voor de rest kijken wat er komt. Gewoon onderhoud kun je laten doen waar je maar wilt. Mijn adviesis wel , laat het niet doen bij kwakvit (geen schrijffout) en dat soort zaken, lijkt goedkoop, maar is bagger wat ze je daar aan olie erin doen. Voorbeeld mijn vorige auto geen druppel olie, op 15.000 km, na olie verversen bij kwakvit bij 9.000 km al bij schudden. En ik zou nog enkele voorbeelden kunnen noemen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Willie Wortel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 11 maanden geleden #23239 door Patrick27
Eigenlijk is het inderdaad de vraag, wat is er de afgelopen 5 jaar kapot gegaan en onder garantie vervangen? Lees dan vooral de voorwaarden die gelden voor die 2 jaar extra garantie. Misschien dat er voor die 2 jaar zaken worden uitgesloten, je weet maar nooit!

Je hebt GRATIS hyundai Mobiliteitsgarantie via de dealer, hoef je niets voor te betalen. Althans zover ik weet, want die kreeg ik bij mijn i10 ook.
Ervaring van een maatje bij Kwakfit: nieuwe velgen met banden erop, maar de wielmoeren niet voldoende aangedraaid met als resultaat het verliezen van 1 velg op de snelweg bij 130km/h! Schade aan de auto werd NIET door kwakfit vergoed. Reden: had je maar moeten opletten. Procedure gestart en uiteindelijk alle kosten vergoed...

Ik wil straks met de coupé ook veel zelf gaan proberen te doen: olie verversen, oliefilter/interieur filter wisselen, zomer/winter velgen wissel, noem maar op.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Willie Wortel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 11 maanden geleden #23256 door Tucson V60
Ik sluit me aan bij Henk. Lees eerst de kleine letters waar deze mobiliteits garantie uit bestaat want vervoer naar garage gratis en misschien een hotel overnachting is leuk maar onderdelen krijg je voor je kiezen en die onderdelen zijn duur via een dealer. Daarbij als je in het buitenland bent zijn de prijzen veelal hoger.
Heb je een beetje kijk op jouw eigen wagen en weet je wat de staat is of wat je kunt verwachten kun je dit beter zelf in beheer houden. Houdt jezelf aan de onderhoudsintervallen en andere bijkomende werkzaamheden. Over het algemeen is het vervangen van olie, filters, remmen, schijven, lampen, en ander onderhoud heel goed zelf te doen en zal de wagen daar zeker niet minder om lopen, en je zult best wel iemand in de buurt kennen die een brug heeft om m eens op te zetten en te kijken of er defecten zijn aan de onderkant en wees kritisch het is in jouw eigen belang. Natuurlijk kunnen er dingen gebeuren waar je zelf niet bij kan en dan is de dealer nog altijd in te schakelen voor de diagnose. De snelle zaakjes zal ik nooit komen zoals shit-fit.

Volvo V60 T6 3.0 6cyl AWD(2011)Summun, Heico tuned 340PK-520Nm, (K&N filter)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Willie Wortel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.