• slide-1.png
  • slide-2.png
  • slide-3.png
  • slide-4.png
  • slide-5.png
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

Achteruitrij camera blijft soms piepen

Lees meer
7 jaren 10 maanden geleden #23813 door Willie Wortel
Achteruitrij camera, gaat en blijft opeens zachtjes piepen,een constante toon, zonder dat er een obstakel te zien is :blush:
Nu heb ik een trekhaak met zo'n lelijk Hyundai dopje dus kans dat ie die detecteert,maar die zat er al op toen ik de i40 kocht en daar gaf ie niks om
Zou er een slijtage van de camera kunnen zijn opgetreden, te hard gewassen of iets dergelijks :unsure:
De non camera detectors defekt ?

November dit jaar gaat ie uit de garantie dus ik kan nog wel even aanzien natuurlijk maar ben benieuwd of dit al eens eerder is voorgevallen
en of camera s /detectors na 5 jaar het gewoon opgeven en dit een voorbode is dat het cameraleven eindig is :S

Hoor graag ervaringen adviezen

mvg WIl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 10 maanden geleden #23820 door Tucson V60
Gewoon ff terug naar de dealer zolang je garantie hebt.

Volvo V60 T6 3.0 6cyl AWD(2011)Summun, Heico tuned 340PK-520Nm, (K&N filter)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Willie Wortel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 10 maanden geleden #23825 door MH0980
Hoi Willie, ik weet niet welk systeem je precies op jouw I40 hebt maar ik heb inmiddels 3 sensoren (2 voor en 1 achter) onder garantie laten vervangen. Gaven ook een constante piep maar ik kon zien welke sensor in de fout ging. Bij het in de achteruit schakelen pakt "mijn" systeem ook de voor-sensoren mee. Dit ook als je sensoren aan de voorzijde hebt uitgeschakeld.
Gr.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Willie Wortel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 8 maanden geleden #24562 door Willie Wortel
Dealer bevestigd een kapotte sensor rechts voor en heeft er ook maar een besteld :sick:
Laat de andere sensors voor wat het is :evil:
Omdat ie in een blauwe kleur is gespoten nog weken in back order/ dwz lang wachten ...veel piepende sensors die uiteindelijk wel zullen stoppen

Nog maar een maandje garantie, wat kun je nu nog doen want die andere sensors gaan ook ...........en zullen zeer prijzig zijn vrees ik :woohoo:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 8 maanden geleden - 7 jaren 8 maanden geleden #24563 door Thomas

Willie Wortel schreef : Nog maar een maandje garantie, wat kun je nu nog doen want die andere sensors gaan ook ...........en zullen zeer prijzig zijn vrees ik


Het zou wel heel toevallig zijn als die andere drie sensors opeens ook kapot zouden zijn, toch? Of niet? :evil:
Laatst bewerkt 7 jaren 8 maanden geleden door Thomas.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 8 maanden geleden - 7 jaren 8 maanden geleden #24565 door Sharkster
Je moet bij het wassen van de auto rekening houden dat je niet met een harde straal water en ZEKER niet met een hogedrukspuit op de PDC sensor richt. Hier kunnen ze namelijk ook defect van raken.

M.v.g.
Martin

Voorheen Hyundai IX35 I-Catcher, 2.0 GDI, 6-traps automaat, bouwjaar 2014 Faceliftmodel, kleur: Steelgrey
Nu VW Tiguan
Laatst bewerkt 7 jaren 8 maanden geleden door Sharkster.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.