- Ontvangen bedankjes 0
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Auto hold werkt niet meer
- Minibumblebee
- New Member
Minder
Lees meer
1 maand 4 weken geleden #56781
door Minibumblebee
Beantwoord door Minibumblebee in topic Auto hold werkt niet meer
Zoals u dat nu zegt zit het waarschijnlijk in de computer van het alarmsysteem of in het alarmsysteem zelf.
Ik zou eens contact maken met Protect.
Die bouwen electronica, radio en alarmsystemen in.
Groet : erik
www.p-ct.nl/
Ik zou eens contact maken met Protect.
Die bouwen electronica, radio en alarmsystemen in.
Groet : erik
www.p-ct.nl/
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Tucson V60
- Moderator
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 934
1 maand 4 weken geleden #56784
door Tucson V60
2013~2021 Tucson V6 2.7 175pk-240Nm (bwjr 2005)
2021~heden Volvo V60 T6 3.0 AWD Summun, Heico tuned +K&N intake filter 340PK-520Nm (bwjr 2011)
Beantwoord door Tucson V60 in topic Auto hold werkt niet meer
Misschien vreemde gedachte maar controleer eerst eens of de binnen verlichting brand bij het openen van de achterklep en gaat deze ook uit als de klep wordt gesloten of werkt mogelijk de schakelaar niet lekker op het lampje?
Ik beweer niet dat de i40 hetzelfde is als de Tucson1 maar het slot van de achterklep kan mogelijk slecht verbinding (slot >> chassis)) maken intern m.a.w. het inwendige contact naar massa en daardoor misschien zien dat deze open is.
Anders toch de garage goed in het schema te laten kijken of desnoods de importeur vragen wat de voorwaarde is voor activeren van het lampje. Sommige dingen kun je helaas niet uitlezen zoals een draadbreuk o.i.d.
Uitlezen defect schoksensor bij mijn Zweed was niet de sensor maar een draadbreuk in de A-stijl (bestuurdersportier) die ik heb kunnen herstellen na verwijderen portier.
Ik beweer niet dat de i40 hetzelfde is als de Tucson1 maar het slot van de achterklep kan mogelijk slecht verbinding (slot >> chassis)) maken intern m.a.w. het inwendige contact naar massa en daardoor misschien zien dat deze open is.
Anders toch de garage goed in het schema te laten kijken of desnoods de importeur vragen wat de voorwaarde is voor activeren van het lampje. Sommige dingen kun je helaas niet uitlezen zoals een draadbreuk o.i.d.
Uitlezen defect schoksensor bij mijn Zweed was niet de sensor maar een draadbreuk in de A-stijl (bestuurdersportier) die ik heb kunnen herstellen na verwijderen portier.
2013~2021 Tucson V6 2.7 175pk-240Nm (bwjr 2005)
2021~heden Volvo V60 T6 3.0 AWD Summun, Heico tuned +K&N intake filter 340PK-520Nm (bwjr 2011)
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.