Forum

Meer onderwerpen »

Forum Zoeken

Trefwoord
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

-Vul je chassisnummer in op je profiel: hyundaiclubholland.nl/index.php?option=com_co...r&view=userdetails&Itemid=1804
Of geef je chassisnummer op in het forum(geen voorkeur)
- Als iemand je vraagt bepaalde handelingen te doen , doe dat dan en geef gericht antwoord terug.
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

Voldoe je niet aan bovenstaande kan het gebeuren dat er geen antwoord op je vraag gegeven wordt.
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Achteruitrijlicht santa fe sm werkt niet. 03 mei 2021 22:43 #44137

• Jurgenvl
  • Jurgenvl's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
  • Santa fe
  • Ontvangen bedankjes 1
Mijn beide achteruitrij lampen werken niet meer.
Lampen waren goed maar voor zekerheid vervangen.
Zekering hetzelfde verhaaltje.
Schakelaar op bak was defect. Deze vervangen en gecontroleerd en deze is nu goed.
Echter nog steeds geen verlichting.

Vrees voor een kabelbreuk maar voor ik daaraan ga puzzelen hoopte ik hier de gouden tip te ontvangen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Achteruitrijlicht santa fe sm werkt niet. 06 mei 2021 15:22 #44167

• TucsonV6
  • TucsonV6's Profielfoto
  • Moderator
  • Moderator
  • Tucson 2.7 V6 - 2005
  • Ontvangen bedankjes 711
Kan er heel kort over zijn, Meten is weten.

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Hyundai TusconV6 2.7 '05(huidig);Hyundai Getz 1.1 '05(huidig); Zelfbouw Hi-End Tube Amplifier Class A(zie foto), Sony ES Vintage apparatuur, Hiseeu Europe BV camera systemen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jurgenvl

Achteruitrijlicht santa fe sm werkt niet. 06 mei 2021 15:28 #44169

• Jurgenvl
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
  • Santa fe
  • Ontvangen bedankjes 1
Ben er toevallig gisteren en vandaag mee bezig geweest. Geen spanning achter op de lampen ook geen spanning op de bak schakelaar.

Uiteindelijk voor gekozen de bestaande zekering te verwijderen, een nieuwe kabel met eigen zekering aan te leggen naar de schakelaar en naar beide achterlichten.

Had vanmiddag een apk keuring gepland staan waar mijn betrouwbare beestje met werkende achterrijlichten zonder slag of stoot door heen is gekomen.

Laast bewerkt: door Jurgenvl.

Achteruitrijlicht santa fe sm werkt niet. 07 mei 2021 14:52 #44183

• TucsonV6
  • TucsonV6's Profielfoto
  • Moderator
  • Moderator
  • Tucson 2.7 V6 - 2005
  • Ontvangen bedankjes 711

Ben er toevallig gisteren en vandaag mee bezig geweest. Geen spanning achter op de lampen ook geen spanning op de bak schakelaar.

Uiteindelijk voor gekozen de bestaande zekering te verwijderen, een nieuwe kabel met eigen zekering aan te leggen naar de schakelaar en naar beide achterlichten.

Had vanmiddag een apk keuring gepland staan waar mijn betrouwbare beestje met werkende achterrijlichten zonder slag of stoot door heen is gekomen.

Door de APK daar gaat het om maar ik zou toch onderzoeken waar het probleem zit. Kabelbreuken is niet makkelijk mogelijk dat je op de originele draad een tracer kan zetten mocht je die hebben en zo de draad volgen of alle spanning er af auto accu los, een plus van een separate accu er op zetten vrij van de auto en met een spannings-zoeker(draadloos) terug volgen. Je kent die tracers wel waar je ook de kerstboom verlichting mee kunt volgen naar het lampje dat defect is.

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Hyundai TusconV6 2.7 '05(huidig);Hyundai Getz 1.1 '05(huidig); Zelfbouw Hi-End Tube Amplifier Class A(zie foto), Sony ES Vintage apparatuur, Hiseeu Europe BV camera systemen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jurgenvl

Achteruitrijlicht santa fe sm werkt niet. 10 mei 2021 21:16 #44216

• Jurgenvl
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
  • Santa fe
  • Ontvangen bedankjes 1
Ben uiteindelijk ook door nieuwsgierigheid gaan zoeken. De kabels vanaf de sensor gaan ontdoen van de mantel en kwam al redelijk snel een paar slechte stukken kabel tegen. Alles vervangen wat ik tegen kwam en naar veel klooien solderen en vloeken alles wat ik zag kunnen herstellen.

Bedank voor het meedenken.

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.211 seconden
cpr certification online
cpr certification onlinecpr certification online

Copyright © Hyundai Club Holland 2012-2021. All Rights Reserved. Hyundai Club Holland is geen onderdeel van het merk Hyundai.