Forum

Meer onderwerpen »

Forum Zoeken

Trefwoord
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

-Vul je chassisnummer in op je profiel: hyundaiclubholland.nl/index.php?option=com_co...r&view=userdetails&Itemid=1804
Of geef je chassisnummer op in het forum(geen voorkeur)
- Als iemand je vraagt bepaalde handelingen te doen , doe dat dan en geef gericht antwoord terug.
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

Voldoe je niet aan bovenstaande kan het gebeuren dat er geen antwoord op je vraag gegeven wordt.
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Verlichting Fan schakelaar / Draaiknop 06 juni 2018 15:38 #34579

• mrshaif
  • mrshaif's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Atos
  • Ontvangen bedankjes 7
Ik ben sinds december 2017 een trotse eigenaar van een Atos uit 2007. Nu had ik een vraag over de verlichting van de fan draaiknop (zie foto 1, rood omcirkeld). Dient de draaiknop / schakelaar verlicht te zijn en zo ja hoe kan ik hiervan de verlichting verwisselen. Momenteel ziet het in de avond eruit als op foto 2. Ik kan mij niet voorstellen dat de draaiknop niet verlicht wordt.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Alvast bedankt.

Mvg, James

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door mrshaif.

Verlichting Fan schakelaar / Draaiknop 07 juni 2018 21:12 #34593

• MAS
  • MAS's Profielfoto
  • aanwezig
  • Hoofdsponsor
  • Hoofdsponsor
  • Getz
  • Ontvangen bedankjes 892
Hoort verlicht te zijn....

Boel uitbouwen en ook de bedieningskabels losnemen van het kachelhuis (3 stuks)
Voorheen GMW op dit forum.

Echter ben ik nu als zelfstandige begonnen. Vandaar mijn bedrijfsnaam M.A.S.

In 2007 en 2012 voor Hyundai meegedaan aan de Hyundai Skill Olympics.
En in 2007 in Korea de titel: Beste Monteur van Europa behaald.
In 2012 in Duitsland de 4e plaats bereikt.

Verlichting Fan schakelaar / Draaiknop 27 sept 2020 13:47 #42004

Beste MrShaif en / of MAS, heeft u dit al gedaan? Zo ja welke soort lampjes moet ik hebben? Ik weet dat de achtergrond lampjes van het instrumenten paneel dezelfde moeten zijn als de stadslichtjes. Maar het gaat nu om het middenpaneel.
Zelf tast ik nu helemaal in het duister, niet alleen het lampje van mijn fan draaiknop is kapot, maar ook de lampjes van de hitte/koude schuif en de deurtjes schuif (raam, gezicht, voeten etc.). Het is handig om eerst passende lampjes te hebben voor ik de boel uit ga bouwen.

Verlichting Fan schakelaar / Draaiknop 28 sept 2020 08:11 #42005

• TucsonV6
  • TucsonV6's Profielfoto
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • Tucson 2.7 V6 - 2005
  • Ontvangen bedankjes 678

chemmaster83 schreef : Beste MrShaif en / of MAS, heeft u dit al gedaan? Zo ja welke soort lampjes moet ik hebben? Ik weet dat de achtergrond lampjes van het instrumenten paneel dezelfde moeten zijn als de stadslichtjes. Maar het gaat nu om het middenpaneel.
Zelf tast ik nu helemaal in het duister, niet alleen het lampje van mijn fan draaiknop is kapot, maar ook de lampjes van de hitte/koude schuif en de deurtjes schuif (raam, gezicht, voeten etc.). Het is handig om eerst passende lampjes te hebben voor ik de boel uit ga bouwen.

Ga even langs de dealer met de auto gegevens en vraag wat hier in zit en bestel ze meteen allemaal dit scheelt 2x dash demonteren in korte tijd. Je hebt dan ook meteen de goede.

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Hyundai TusconV6 2.7 '05(huidig);Hyundai Getz 1.1 '05(huidig); Zelfbouw Hi-End Tube Amplifier Class A(zie foto), Sony ES Vintage apparatuur.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: chemmaster83

Verlichting Fan schakelaar / Draaiknop 05 okt 2020 11:16 #42059

Bedankt TucsonV6,
Ik heb het geprobeerd, maar ik kreeg het derde (rechtse,passagier) kachelmotor controle schuifje (buiten lucht of recirculatie) niet los. Ik heb het maar laten doen bij de dealer. Ze hebben gezegd dat de fan schakelaar 60 euro kost en dat de hele schakelaar vervangen moest worden. Dat hebben ze niet gedaan, gezien de leeftijd van de auto (en dat vond ik zelf ook te duur).

Voor de achtergrond lampjes:
Het zijn 2 lampjes. Het artikel nummer is 1864301004N
Hopelijk helpt dat andere mensen.

Verlichting Fan schakelaar / Draaiknop 09 nov 2020 19:11 #42388

Zaterdag is mijn filmpje erover op mijn YT kanaal gekomen, kun je me uitlachen om me gepruts:

:oops: :dry:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Willie Wortel

Verlichting Fan schakelaar / Draaiknop 10 nov 2020 11:57 #42390

• Arnold
  • Arnold's Profielfoto
  • Eigenaar/Oprichter
  • Eigenaar/Oprichter
  • I20 / Coupe 2.7 v6
  • Ontvangen bedankjes 831
TOP! Filmpjes zijn altijd goed.
Nice and smooth.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: chemmaster83

Verlichting Fan schakelaar / Draaiknop 10 nov 2020 12:06 #42391

• TucsonV6
  • TucsonV6's Profielfoto
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • Tucson 2.7 V6 - 2005
  • Ontvangen bedankjes 678
Één ding zul mij nooit horen of zien doen en dat is iemand uitlachen. De stap om het zelf te doen kan ik alleen maar waarderen en zo denken er meer over op dit forum. Niet vragen en het daardoor onnodig verkloten(excuus voor taal gebruik) is erger en dom en vooral kostbaar. Het filmpje erbij kan ik alleen maar waarderen ;) .
Stomme vragen bestaan voor mij niet en dat is hoe ik in het leven sta en als voormalig Chefmonteur help je de mensen juist door ze met kennis te verrijken, respect heb ik voor iedereen die het zelf probeert en vraagt hoe het gedaan kan worden.

Je zou kunnen proberen om eerst de radio er uit te halen met mogelijk ook het frame en dan kun je mogelijk meer zien. Ik ken dit dashboard niet maar het geeft je mogelijk meer zicht waarom dit niet eraf kan. Bij de Getz is het ook zo dat je de kachel bediening moet los maken anders kan de facia er niet af.

Dit lampje kun je ook via een oosterse website kopen en ik bestel er meestal 2 of 5 tegelijk, voor het geld hoef je het niet te laten.

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Hyundai TusconV6 2.7 '05(huidig);Hyundai Getz 1.1 '05(huidig); Zelfbouw Hi-End Tube Amplifier Class A(zie foto), Sony ES Vintage apparatuur.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: chemmaster83, Willie Wortel

Laast bewerkt: door TucsonV6.
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.472 seconden
cpr certification online
cpr certification onlinecpr certification online

Copyright © Hyundai Club Holland 2012-2020. All Rights Reserved. Hyundai Club Holland is geen onderdeel van het merk Hyundai.