- Ontvangen bedankjes 0
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
achterdeur gaat niet open
- W8en
-
- New Member
-
Minder
Lees meer
2 jaren 3 maanden geleden #50546
door W8en
Beantwoord door W8en in topic achterdeur gaat niet open
Ik heb een soort gelijk probleem Linksachter gaat van binnen of buiten niet open. Hij zit niet op het kinderslot. Maar wel op slot de centrale vergrendeling doet de deur niet meer van het slot. Ook kun je het knopje niet meer omhoog trekken het zit muur vast. Ik ben geen echte Auto techneut Namen zeggen me dus weinig. Hoe is dit ye verhelpen?
Links voor kan de deur niet meer van binnen open de deurgreep is van binnen gebroken. Ik zoek dus een vervangend onderdeel en weet wel een beetje waar je het kan vinden ik weet alleen niet precier welk of welke onderdelen ik precies nodig heb?
Wie kan me verder helpen?
Links voor kan de deur niet meer van binnen open de deurgreep is van binnen gebroken. Ik zoek dus een vervangend onderdeel en weet wel een beetje waar je het kan vinden ik weet alleen niet precier welk of welke onderdelen ik precies nodig heb?
Wie kan me verder helpen?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Tucson V60
-
- Moderator
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 942
2 jaren 3 maanden geleden #50555
door Tucson V60
2013~2021 Tucson V6 2.7 175pk-240Nm (bwjr 2005)
2021~heden Volvo V60 T6 3.0 AWD Summun, Heico tuned +K&N intake filter 340PK-520Nm (bwjr 2011)
Beantwoord door Tucson V60 in topic achterdeur gaat niet open
Beste W8en,
Bel een met de firma van Deijne in Volkel die heeft mogelijk een demontage exemplaar zodat je je defecte onderdelen daar kun krijgen.
Wens je veel succes.
Bel een met de firma van Deijne in Volkel die heeft mogelijk een demontage exemplaar zodat je je defecte onderdelen daar kun krijgen.
Wens je veel succes.
2013~2021 Tucson V6 2.7 175pk-240Nm (bwjr 2005)
2021~heden Volvo V60 T6 3.0 AWD Summun, Heico tuned +K&N intake filter 340PK-520Nm (bwjr 2011)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: W8en
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.