• slide-1.png
  • slide-2.png
  • slide-3.png
  • slide-4.png
  • slide-5.png
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

keyless deurvergrendeling

Lees meer
1 jaar 9 maanden geleden #51749 door wilvani
Geacht Forume. ik heb een Hyundai Atos van 2004. Toen ik deze kocht in 2004 zat er wel centrale deurvergrendeling op maar geen afstansbediening. De dealer heeft toen een afstandsbediening gemonteerd van ander type hyunday dus met losse handzender. Nu werkt deze zender niet meer (batterijen zijn nieuw) kan ik ik er iets aan doen om deze storing te verhelpen?
Kijk met spanning uit naar uw bericht.
Gr. Wilvani

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
1 jaar 9 maanden geleden - 1 jaar 9 maanden geleden #51751 door marvelde
Beantwoord door marvelde in topic keyless deurvergrendeling
De vragen die bij mij rijzen zijn: 1: Doet hij het op alle deuren niet? 2: Doet de 2e zender het ook niet? Dan zou ik de bedrading naar de zender controleren.(voeding)
Als de ontvanger in de deur zit, kan er misschien een draadbreuk zijn ontstaan in de overgang deur/chassis.
Als dit in orde is, zou er een zekering in de ontvanger kunnen zitten??
In het laatste geval zou ik dan een universele nieuwe set kopen b.v. bij ali (gezien de leeftijd van de wagen) en deze plaatsen.
De bedrading (mits in goede staat) zit al in de deuren.
Laatst bewerkt 1 jaar 9 maanden geleden door marvelde.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: wilvani

Lees meer
1 jaar 9 maanden geleden #51752 door PinoPaan
Beantwoord door PinoPaan in topic keyless deurvergrendeling
Hey Wilvani,

Ik heb hier weinig verstand van maar wil toch iets delen.

Bij mijn vorige auto had ik ook een zender die niet helemaal lekker werkte, vaak wou de auto niet op slot maar wel gemakkelijk open. Ik heb de behuizing los gemaakt en kwam erachter dat bij het 'knopje' sluiten op de printplaat 1 van de 2 contacten los zat. Het knopje zat scheeft en maakte daardoor vaker niet dan wel contact. Ik heb dat knopje weer recht gezet en een tipje soldeer gegeven. Daarna nooit meer last gehad. Maar goed, dat was duidelijk 1 van de 2 knopjes, in jouw geval is het mogelijk iets ingewikkelder :( los van dit heb ik helaas geen idee.

Succes!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: wilvani