• slide-1.png
  • slide-2.png
  • slide-3.png
  • slide-4.png
  • slide-5.png
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

ik ben te slap om de remmen te vervangen.

Lees meer
5 jaren 11 maanden geleden #33958 door MAS
Geleidebussen gewoon goed ontroesten/afschuren. Binnenzijde waar geleidebus in gaat desnoods reiningen met een boortje.
Speciaal remmenvet gebruiken voor de geleidebussen, anders gaat rubbertje opzwellen en de geleidepen weer vastzitten.

Wat betreft de remzuiger. Er zijn 2 rubbers bij de cilinder. 1 stofhoes en 1 o-ring. Beide horen in de inkepingen (groeven) te zitten en daarna gaat de zuiger erin. De stofhoes zit dan dus 'vast'. De andere zijde van de stofhoes zit in groef van de zuiger

Voorheen GMW op dit forum.

Echter ben ik nu als zelfstandige begonnen. Vandaar mijn bedrijfsnaam M.A.S.

In 2007 en 2012 voor Hyundai meegedaan aan de Hyundai Skill Olympics.
En in 2007 in Korea de titel: Beste Monteur van Europa behaald.
In 2012 in Duitsland de 4e plaats bereikt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Willie Wortel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
5 jaren 11 maanden geleden #33966 door mitchelvm
dan zit de rubbers dus goed en heb ik de ontluchtingsmoer gewoon niet goed aangedraaid. Na de testrit en ook vandaar weer geen lekkage gezien.

Heb siliconen vet gebruikt voor de geleiders, deze werd aangeraden juist zodat de rubbers niet aangetast zouden worden, chris fix (youtubekanaal) is in dat soort dingen heel handig in dat soort tips:ear: :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Willie Wortel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.