Forum

Meer onderwerpen »

Forum Zoeken

Trefwoord
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

-Vul je chassisnummer in op je profiel: hyundaiclubholland.nl/index.php?option=com_co...r&view=userdetails&Itemid=1804
Of geef je chassisnummer op in het forum(geen voorkeur)
- Als iemand je vraagt bepaalde handelingen te doen , doe dat dan en geef gericht antwoord terug.
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

Voldoe je niet aan bovenstaande kan het gebeuren dat er geen antwoord op je vraag gegeven wordt.
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Probleem met BCM bij Coupe 2.0i FX uit 2002 07 mrt 2021 19:24 #43610

• dezemand
  • dezemand's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
  • Coupe 2.0i FX
  • Ontvangen bedankjes 0
Hoi!

Ik heb 3 weken geleden een Coupe 2.0i FX uit 2002 opgehaald. Deze reed perfect toen ik terug reed. Helaas begaven dezelfde avond de knipperlichten het en de lichten bij het dashboard. Hierna begon de auto ook moeilijk met starten te doen, soms start hij wel en soms niet. Mij is verteld dat dit een probleem met de BCM is. De verkoper vertelde mij wel dat de auto vooraf al problemen had met connectie in de linker deur, waardoor de centrale vergrendeling niet werkte.

Heeft iemand hier ervaring mee? Wat is de beste oplossing? Ik zag in een ander thread iemand met dezelfde problemen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Probleem met BCM bij Coupe 2.0i FX uit 2002 23 mei 2021 12:25 #44350

• dezemand
  • dezemand's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
  • Coupe 2.0i FX
  • Ontvangen bedankjes 0
Update:

Van de week heb ik een BCM gekocht met hetzelfde onderdeelnummere uit een sloopauto. Toch maar gewoon geprobeerd deze te installeren om te kijken of het werkte (want dat lukte ook in dit bericht ) en de knipperlichten werkte weer! De accu was wel leeg na het lange stilstaan en onderzoeken, maar dat was makkelijk te fixen. Uiteindelijk rijdt hij weer als een zonnetje B)

Nog een fijn pinksterweekend iedereen!

Laast bewerkt: door dezemand.

Re:Probleem met BCM bij Coupe 2.0i FX uit 2002 23 mei 2021 12:47 #44352

• Arnold
  • Arnold's Profielfoto
  • Eigenaar/Oprichter
  • Eigenaar/Oprichter
  • I20 / Coupe 2.7 v6
  • Ontvangen bedankjes 886

Update:

Van de week heb ik een BCM gekocht met hetzelfde onderdeelnummere uit een sloopauto. Toch maar gewoon geprobeerd deze te installeren om te kijken of het werkte (want dat lukte ook in dit bericht ) en de knipperlichten werkte weer! De accu was wel leeg na het lange stilstaan en onderzoeken, maar dat was makkelijk te fixen. Uiteindelijk rijdt hij weer als een zonnetje B)

Nog een fijn pinksterweekend iedereen!

Hoi hoi, gelukkig is je probleem opgelost. Ik had je eerdere vraag gemist anders had ik inderdaad ook als antwoord gegeven je bcm.

Maar je kan er gelukkig weer tegenaan.

Verstuurd vanaf mijn KB2003 met Tapatalk
Nice and smooth.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: dezemand

• Pagina:
  • 1

Tijd voor maken pagina: 0.419 seconden
cpr certification online
cpr certification onlinecpr certification online

Copyright © Hyundai Club Holland 2012-2021. All Rights Reserved. Hyundai Club Holland is geen onderdeel van het merk Hyundai.