Forum

Meer onderwerpen »

Forum Zoeken

Trefwoord

LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

-Vul je chassisnummer in op je profiel: hyundaiclubholland.nl/index.php?option=com_co...r&view=userdetails&Itemid=1804
Of geef je chassisnummer op in het forum(geen voorkeur)
- Als iemand je vraagt bepaalde handelingen te doen , doe dat dan en geef gericht antwoord terug.
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

Voldoe je niet aan bovenstaande kan het gebeuren dat er geen antwoord op je vraag gegeven wordt.
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Help! Hyundai Coupe uit '96 rijdt hortend en stotend bij laag toerental... 01 apr 2021 12:51 #43843

• Arnold
  • Arnold's Profielfoto
  • Eigenaar/Oprichter
  • Eigenaar/Oprichter
  • I20 / Coupe 2.7 v6
  • Ontvangen bedankjes 858

TucsonV6 schreef : Dit filter krijgt alleen maar warme lucht en ik kan alleen iets zien vanaf '99 waar een temperatuur sensor op zit op deze geen luchtmassa sensor.alleen

Goed punt, het filter pakt inderdaad op deze manier alleen maar warme lucht. Enige voordeel wat je nu hebt is een leuker aanzuiggeluid. Qua performance ga je waarschijnlijk zelfs achteruit in vergelijking met origineel.

Ander goed punt, deze heeft inderdaad geen LMM, zat even met een ander blok in mijn hoofd.
Nice and smooth.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Mochi

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Help! Hyundai Coupe uit '96 rijdt hortend en stotend bij laag toerental... 01 apr 2021 13:49 #43845

• Mochi
  • Mochi's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • coupe
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik heb haar opgehaald. De bougieskabels zijn vervangen en ze rijdt gelukkig weer als een zonnetje! :D
@Arnold: Wat mij betreft mag dit sportfilter ook eruit. Ik wil haar (afhankelijk van de kosten) terugbrengen naar het orgineel, maar geen idee hoe ik dat moet aanpakken. Ik zal eens naar de garage die @TusconV6 me tipte bellen.

Help! Hyundai Coupe uit '96 rijdt hortend en stotend bij laag toerental... 02 apr 2021 08:43 #43848

• Arnold
  • Arnold's Profielfoto
  • Eigenaar/Oprichter
  • Eigenaar/Oprichter
  • I20 / Coupe 2.7 v6
  • Ontvangen bedankjes 858
Nee joh, Michiel Lips is een hele goede garage. Daar ga je heen als je een storing hebt waar echt niemand uit komt.
Om vanuit Amsterdam helemaal daar heen te rijden voor een filterbak is onzin (althans dat is mijn mening)

Er worden regelmatig op Facebook "sloop" coupe's aangeboden die voor onderdelen gaan. Tweedehands de onderdelen welke je mist op de kop tikken. Daarna is het een kwestie van kijken waar alles moet, maar dat is echt goed zelf te doen :)
Nice and smooth.

• Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.213 seconden
cpr certification online
cpr certification onlinecpr certification online

Copyright © Hyundai Club Holland 2012-2021. All Rights Reserved. Hyundai Club Holland is geen onderdeel van het merk Hyundai.