- Ontvangen bedankjes 0
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Afstandsbediening Coupe 2009 werkt niet meer
- Coupemikey
- Onderwerp Auteur
- New Member
Minder
Lees meer
1 maand 1 dag geleden #57149
door Coupemikey
Afstandsbediening Coupe 2009 werkt niet meer werd gestart door Coupemikey
Hallo allemaal,
heb nu al meerdere weken het prbleem dat ik de deur met de AB niet meer kan openen, alarmlichten reageren ook niet meer dan...... Wanneer ik de auto met de sleutel open maak, gaat het alarm af.
Ik heb dit op kunnen lossen zoals Arnold hier ergens op het forum heeft omschreven:
-open de deur met de sleutel en stap in de auto.
-Het alarm gaat af, maar sluit de deur
- het alarm uit laten gaan (duurt ongeveer een minuut)
- zet het contact op ACC (stand 1 zeg maar, niet dat de dashboard lampjes gaan branden)
- klik op de AB knop " lock" (de knipperlichten horen nu op te lichten) en daarna direct op de " unlock" knop.
- sleutel uit contact
- uitstappen en proberen
Dit werkt op zich utistekend maar het probleen is na 1-2 weken weer terug, heb dit de laatse 4 weken wel iedere week een keer gehad.
Iemand een idee hoe dit op te lossen?
heb nu al meerdere weken het prbleem dat ik de deur met de AB niet meer kan openen, alarmlichten reageren ook niet meer dan...... Wanneer ik de auto met de sleutel open maak, gaat het alarm af.
Ik heb dit op kunnen lossen zoals Arnold hier ergens op het forum heeft omschreven:
-open de deur met de sleutel en stap in de auto.
-Het alarm gaat af, maar sluit de deur
- het alarm uit laten gaan (duurt ongeveer een minuut)
- zet het contact op ACC (stand 1 zeg maar, niet dat de dashboard lampjes gaan branden)
- klik op de AB knop " lock" (de knipperlichten horen nu op te lichten) en daarna direct op de " unlock" knop.
- sleutel uit contact
- uitstappen en proberen
Dit werkt op zich utistekend maar het probleen is na 1-2 weken weer terug, heb dit de laatse 4 weken wel iedere week een keer gehad.
Iemand een idee hoe dit op te lossen?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- marvelde
- Elite Member
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 57
4 weken 2 dagen geleden #57161
door marvelde
Beantwoord door marvelde in topic Afstandsbediening Coupe 2009 werkt niet meer
Er staat me vaag iets bij, dat ik dit ook met de kia van m`n dochter heb gehad.
Het was in mijn geval redelijk simpel, maar weet niet meer wat.
Dan gaat mijn gedachte uit om de batterij te controleren, en / of de contacten waar de batterij in gevangen zit.
Succes.
Laat je wel weten hier wat het uiteindelijk was?
Dit zijn voor ons dan ook leermomenten.
Groetjes
Het was in mijn geval redelijk simpel, maar weet niet meer wat.
Dan gaat mijn gedachte uit om de batterij te controleren, en / of de contacten waar de batterij in gevangen zit.
Succes.
Laat je wel weten hier wat het uiteindelijk was?
Dit zijn voor ons dan ook leermomenten.
Groetjes
- Tucson V60
- Moderator
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 935
4 weken 1 dag geleden - 4 weken 18 uren geleden #57165
door Tucson V60
2013~2021 Tucson V6 2.7 175pk-240Nm (bwjr 2005)
2021~heden Volvo V60 T6 3.0 AWD Summun, Heico tuned +K&N intake filter 340PK-520Nm (bwjr 2011)
Beantwoord door Tucson V60 in topic Afstandsbediening Coupe 2009 werkt niet meer
Voormalige Tucson1 had daar ook een handje van en hier zat geen patroon in en kon zo 1-2mnd goed gaan en dan 2x in de maand. Ik kreeg 'm dan niet op slot met de AB en dan was het contact 20-30sec aan hierna contact uit en dan deed deze het weer.
Wat je kunt doen is uitsluiten dat het aan de AB ligt. Is deze schoon van binnen, batterij vol, matje drukknop niet versleten en anders de accu er af voor een paar uur of een nacht. Dan accu polen bedrading even kortsluiten zodat deze ook helemaal leeg is(geen restspanning) en dan weer aansluiten op de accu.
Dit laatste kun je ook doen als reset van de automaat.
Wat je kunt doen is uitsluiten dat het aan de AB ligt. Is deze schoon van binnen, batterij vol, matje drukknop niet versleten en anders de accu er af voor een paar uur of een nacht. Dan accu polen bedrading even kortsluiten zodat deze ook helemaal leeg is(geen restspanning) en dan weer aansluiten op de accu.
Dit laatste kun je ook doen als reset van de automaat.
2013~2021 Tucson V6 2.7 175pk-240Nm (bwjr 2005)
2021~heden Volvo V60 T6 3.0 AWD Summun, Heico tuned +K&N intake filter 340PK-520Nm (bwjr 2011)
Laatst bewerkt 4 weken 18 uren geleden door Tucson V60. Reden: kleine correctie