• slide-1.png
  • slide-2.png
  • slide-3.png
  • slide-4.png
  • slide-5.png
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

gedag zeggen

Lees meer
1 maand 3 dagen geleden #55543 door Gerrit1512
gedag zeggen werd gestart door Gerrit1512
Hallo allen ik ben nieuw en heb me ingeschreven omdat ik een probleem heb die erg simpel lijkt. 
let op! Ik wil een massa kabel van accu doorvoeren in auto naar versterker.  Hyundai getz 2006 model. Ik kan Nergens een invoer vinden waar kabels naar binnen gaan of andere soort invoer waar kabel ook doorheen kan.  Links onder het stuur alles al los gehad. Dashboard kastje los gehad waar airco achter zit. In de bodem nergens onder de bekleding. Het middenstuk zie ik Dashboard zie ik motor van kachel maar nergens een bundel met kabels die naar buiten gaan vanaf Dashboard.  Wat kan ik het beste doen?
Mvgr Robert
 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
1 maand 3 dagen geleden #55548 door Arnold
Beantwoord door Arnold in topic gedag zeggen
Hoi Robert,

gewon een vraag, waarom zou je de massa kabel naar achter trekken? Massa kan je gewoon op chassis aansluiten (bijvoorbeeld beugel v/d achterbank)
Ik denk dat je + bedoeld vanaf de accu naar achter.

Volgens mij is het zo dat als het aan de bestuurderszijde het wiel er af haalt, en de wielkuip eruit, dat je via het zijscherm naar binnen kan (kom je bij de zekeringen uit) vanaf daar onder de binnendorpel afdek achter de gordel bevestiging (aan de onderkant ) langs zo de kofferbak in.
Vergeet niet valk na de aansluiting een zekering te zetten.

Nice and smooth.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.