Forum

Meer onderwerpen »

Forum Zoeken

Trefwoord
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

-Vul je chassisnummer in op je profiel: hyundaiclubholland.nl/index.php?option=com_co...r&view=userdetails&Itemid=1804
Of geef je chassisnummer op in het forum(geen voorkeur)
- Als iemand je vraagt bepaalde handelingen te doen , doe dat dan en geef gericht antwoord terug.
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

Voldoe je niet aan bovenstaande kan het gebeuren dat er geen antwoord op je vraag gegeven wordt.

Onderwerp:

Mijn Matrix Review (occasion) 23 aug 2020 17:29 #41753

• LucW
  • LucW's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Matrix 1.6 Cool Active
  • Ontvangen bedankjes 28
Pimp je Matrix!
Ik rij hem op, de volgende 'auto' wordt geen vervanger maar een camper, dus rij ik mijn Matrix tot de draad toe op.
Waarom zou ik een andere auto kopen zolang hij nog zo goed is en nog prima onderhouden wordt.
Van binnen zo praktisch (ik heb de achterbank er uit).

wat heb ik vervangen:
De zijkant richting aanwijzers voor led exemplaren.
Waar te koop: AliExpress

Mooie glimmende pookknop, die oude was echt vies
Waar te koop: AliExpress

Zijn nog stickers onderweg en nog wat design elementen, wordt vervolgt :--))
Luister naar mijn maandelijkse PsyStoned radioshow op de eerste zaterdag avond van de maand 21:00 ~ 00:00 uur. www.di.fm/goapsy (DI.fm Goa-Psy Trance Channel)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Willie Wortel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re:Mijn Matrix Review (occasion) 25 aug 2020 12:08 #41764

• Arnold
  • Arnold's Profielfoto
  • Eigenaar/Oprichter
  • Eigenaar/Oprichter
  • I20 / Coupe 2.7 v6
  • Ontvangen bedankjes 832

LucW schreef :

Arnold schreef : Tof dat je elke keer een update geeft. Fijn dat je er nog steeds blij mee bent.

Verstuurd vanaf mijn telefoon. Excuses voor eventuele typo's.

Zolang ik hem heb, is dat een jaarlijkse garantie.
Denk dat ik hem oprijd, restwaarde is ivm huidige km stand van 263.000 km van 2006 een beslissing van houden totdat de kosten hoger worden dan vervanging uitgave, dit omdat er een camper rond mijn pensioen leeftijd komt. Rij nu al meer km met de motorscooter dan met de matrix en dan is er ook nog een Suzuki Intruder 750 uit 1989 bijgekomen, puur als fun motor.

Tof zo'n Intruder. Mijn schoonvader heeft heel lang een 1400 gehad.
Nice and smooth.

Mijn Matrix Review (occasion) 12 dec 2020 20:27 #42671

• Birma
  • Birma's Profielfoto
  • aanwezig
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Matrix
  • Ontvangen bedankjes 3
Bedankt voor het delen van je mooie info Luc!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: LucW

Laast bewerkt: door Birma.

Mijn Matrix Review (occasion) 12 feb 2021 12:34 #43422

• LucW
  • LucW's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
  • Matrix 1.6 Cool Active
  • Ontvangen bedankjes 28
Update + APK

260.066 km
12 februari 2021

Weer een tevreden jaar verder, ook met -13 graden onder nul, starten en lopen, APK en kleine beurt. Ben er altijd bij als de APK keurmeester zijn ronde rond mijn auto doet, hij heeft er zelf ook één, dus kent hem als geen ander, dat is prettig want ik ga de Matrix oprijden, vorig jaar de distributie set en de multisnaar vervangen, 2 jaar geleden de remtangen, schijven en blokken, dus de investering er uit rijden. Heb camper plannen voor de toekomst dus, deze behouden en goed bijhouden.
Bodem was goed hard, mooie volle tok tok waar de hamer zijn test deed, rubbers op één na in goede staat, geen speling op de voortrein draaiende gedeelten, geen olie sporen, mooi droog.
De linker fusse kogel sok moest worden vervangen, de metalen ring in het rubber was vergaan, dat is APK afkeur punt en is direct vervangen.
De service van gratis pechhulp incl. wat aan de trekhaak hangt is ook weer een jaar verlengt, dit is wat mijn garage aanbied voor de trouwe klanten terugkerende klanten, die goed onderhoud plegen, want dat is een voorwaarde die de pechhulp dienst stelt.
€ 220,46 was de rekening en € 145,= EU wegenwacht uitgespaard. Onderhoud loont in meerdere opzichten.
Luister naar mijn maandelijkse PsyStoned radioshow op de eerste zaterdag avond van de maand 21:00 ~ 00:00 uur. www.di.fm/goapsy (DI.fm Goa-Psy Trance Channel)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Willie Wortel, Birma

Mijn Matrix Review (occasion) 12 feb 2021 20:14 #43429

Daar heeft u helemaal gelijk in oprijden is de betere keus want bij verkoop krijg je er weinig voor terug.
Wel een mooie kilometerstand echt knap bij goed onderhoud kan een auto best wel lang mee gaan.

Laast bewerkt: door curacao.

Tijd voor maken pagina: 0.349 seconden
cpr certification online
cpr certification onlinecpr certification online

Copyright © Hyundai Club Holland 2012-2020. All Rights Reserved. Hyundai Club Holland is geen onderdeel van het merk Hyundai.